Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Муніципалітет
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Сторінка платника податків
Зміни щодо проведення перевірок суб’єктів господарювання [17 липня 2013  08:57]

Внесено зміни до Податкового кодексу України щодо поняття документальної невиїзної позапланової електронної перевірки. Така перевірка проводиться на підставі заяви, поданої платником податку - суб'єктом господарювання з незначним ступенем ризику, до органу державної податкової служби, в якому він перебуває на податковому обліку. Заява подається за 10 днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки. Форма заяви, порядок її подання, прийняття рішення про проведення електронної перевірки будуть встановлюватися Міністерством фінансів.

Для проведення електронної перевірки платник податків повинен надати до органу державної податкової служби в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, якщо такі документи створюються таким платником податків в електронній формі та зберігаються на машинних носіях інформації.

За результатами електронної перевірки складається довідка у двох примірниках, підписується посадовими особами органу державної податкової служби, які проводили перевірку, та реєструється в органі державної податкової служби протягом трьох робочих днів з дня закінчення установленого для проведення перевірки строку (для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті, - протягом п'яти робочих днів).

Довідка електронної перевірки після її реєстрації вручається особисто платнику податків або його законним представникам для ознайомлення і підписання протягом п'яти робочих днів з дня вручення.

У разі незгоди платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в довідці електронної перевірки, вони зобов'язані підписати таку довідку, але мають право подати свої заперечення, які є невід'ємною частиною такої довідки, разом з підписаним примірником довідки.

Електронні перевірки будуть проводиться: щодо платників єдиного податку - з 1 січня 2014 року, у відношенні суб'єктів мікро- малого та середнього бізнесу - з 1 січня 2015 року, у відношенні інших платників - з 1 січня 2016 року. 


Інформаційно – консультаційний відділ Слов'янської ОДПІ


1036Версія для друкуНадіслати
Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально


























пошук
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua