Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Муніципалітет
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Сторінка платника податків
У три рази зменшились звернення платників Донеччини на антикорупційний сервіс «Пульс» [08 листопада 2016  12:35]

За десять місяців 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» (податковий напрямок) надійшло у 3,4 раза менше звернень від мешканців Донецького регіону, ніж за відповідний період минулого року. У жовтні 2016 року надійшло 2 звернення від платників області. 

Здебільшого звернення суб’єктів господарювання та громадян стосувалися питань, які виникають при наданні звітності та реєстрації податкових накладних, – 51 звернення або 47,2% від загальної кількості звернень по області. 

Крім того, платники зверталися для з’ясування організації роботи ДФС. Із загальної кількості звернень 31,5% (34 звернення) стосувалися саме цієї тематики. 

Електронним адмініструванням ПДВ цікавилися 13% платників (14 звернень). 

Корупційна діяльність була порушена у 4,6% звернень (5 звернень). 

Перевірок суб’єктів господарювання стосувалося 1,8% звернень (2 звернення), з питань реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників – по 1 зверненню або по 0,92%. 

Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.


930Версія для друкуНадіслати
Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально


























пошук
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua