9 лютого 2016 року розпочав свою роботу у тестовому режимі оновлений «Електронний кабінет платника». В тестовому режимі «Електронний кабінет платника» працює до завершення робіт, пов’язаних з функціонуванням старого кабінету.
Оновлений сервіс складається з двох частин:
1. Відкрита (загальнодоступна – користуватись можна без ідентифікації особи);
2. Приватна (особистий кабінет– користування здійснюється після реєстрації та з використанням електронного цифрового підпису).
Приватна частина надає можливість:
-
скористатися індивідуальним податковим календарем;
-
переглянути та перевірити свої облікові дані;
-
створити запит для отримання інформації;
-
подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
-
направити листа до органу ДФС;
-
переглянути стан розрахунків з бюджетом;
-
зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
-
скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).
Фізичні особи після ідентифікації можуть також користуватись функцією сплати платіжною карткою (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).
Надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу також можна на електронну адресу: infozvit@sfs.gov.ua.
Сектор комунікацій Слов’янської ОДПІ