Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Муніципалітет
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Сторінка платника податків
Про стан розгляду звернень громадян до Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області у січні – червні 2015 року [07 серпня 2015  10:27]

З метою реалізації законних прав та інтересів громадян на звернення, посадові особи Слов’янської ОДПІ систематично здійснюють ряд певних заходів щодо підвищення рівня якості цієї роботи, в основі якої лежить уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. 

За І півріччя 2015 року до Слов’янської ОДПІ надійшло 4 письмових звернення. Звернення мали форму заяви. 

Поставленні у зверненнях питання стосувались надання податкової консультації щодо ліцензування певних видів господарської діяльності, консультації по КОРО та РРО, щодо оподаткування доходів громадян, а також стосовно проведення перевірок. 

За соціальним статусом адресатів, це: пенсіонер, безробітний, нерезидент – громадянка РФ, яка має посвідку на постійне проживання в України, соціальний стан одного заявника не визначено. 

Звернення розглянуті без порушення встановлених законодавством термінів розгляду. 

У І півріччі 2015 року скарги громадян на адресу Слов’янської ОДПІ не надходили. 

Крім того, за цей же період посадовими особами Слов’янської ОДПІ здійснено 19 особистих прийомів (5 – начальником інспекції, 14 – заступниками начальника інспекції), що на 3 більше, ніж за аналогічний період 2014 року, у ході яких звернулось 16 громадян. 

З них: 19 – заяви. Кількість виїзних прийомів – 5. 

Згідно затвердженого графіку всі прийоми були проведені на підприємстві та за місцем проживання громадян. 

Найбільш актуальними були питання щодо дії норм Податкового кодексу, а саме: щодо податку на землю – 2 (11%), податку на доходи фізичних осіб – 4 (20%), надання податкової звітності – 3 (16%), оподаткування доходів підприємницької діяльності – 2 (11%), акцизного податку – 1 (5%), ліцензування певних видів підприємницької діяльності – 1 (5%), єдиного податку ФОП – 1 (5%), реєстрації та обліку платників – 1 (5%). Також громадяни зверталися з кадрових питань щодо працевлаштування в органах ДФС (2 звернення або 11%) та консультації по ЄСВ (2 звернення, або 11%). 

Найчастіше до посадових осіб Слов’янської ОДПІ зверталися громадяни за соціальним станом: фізичні особи - підприємці – 6 (32%), робітники - 5 (26%), пенсіонери – 3 (16 %), безробітні – 3 (16%), селяни – 1 (5%), також звернувся 1 колишній працівник органів Міндоходів з кадрових питань щодо працевлаштування (5%). 

Створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», положень Указу Президента України від 7 лютого 2008р. №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» перебувають на постійному контролі. 

Слов’янська ОДПІ нагадує, що відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996 №393/96 «Про звернення громадян» громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

  • особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
  • знайомитися з матеріалами перевірки;
  • подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
  • бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
  • користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
  • одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
  • висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;
  • вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

Відділ організації розгляду звернень та 
забезпечення доступу до публічної інформації 
Слов’янської ОДПІ


967Версія для друкуНадіслати
Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально


























пошук
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua