Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Информация о работе с обращениями граждан

ІНФОРМЦІЯ
про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 1 квартал 2019 рік

Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, розпоряджень голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації.

До Слов’янської міської ради протягом 1 кварталу 2019 року від мешканців міста надійшло 1099 звернень, що на 8,6% більше, ніж за 1 квартал 2018 року (1012). Письмово надійшло 920 звернень.

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 06.02.2019 №240 затверджені графіки особистих та виїзних прийомів, проведення телефонного зв'язку з населенням міста “Гаряча лінія” міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови — керуючим справами виконкому на 2019 рік. Графіки виїзних прийомів за місцем мешкання громадян керівними працівниками міської ради погоджуються щомісячно, після чого дата прийому та час доводиться до відома керівника комітету мікрорайону, де буде проводитись виїзний прийом. Напередодні проведення виїзного прийому міського голови графік оприлюднюється в розділі “Оголошення” на офіційному веб-сайті Слов'янської міської ради.

За 1 квартал 2019 року міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови - керуючим справами виконкому проведено: 

48 особистих прийомів, на які звернулось 154 громадян; 

19 виїзних прийомів у мікрорайонах міста, на яких звернулось 25 громадян; 

12 спільних прийомів керівників.

Проведений виїзний спільний прийом громадян Департаментом освіти і науки Донецької облдержадміністрації.

Згідно затвердженого графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, спеціалістами юридичного управління проведено 6 прийомів, на яких було надано 39 консультацій.

З органів вищої влади надійшло 628 звернень. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни, всім заявникам надана дійова або консультативна допомога.

Протягом звітного періоду надійшло 12 повторних звернень; колективних — 41.

З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами, скаргами, петиціями звернулося 3190 громадян.

У відділі по роботі із зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 18 громадян. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами, та оперативного вирішення питань працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам.

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом Слов'янської міської ради залишено на контролі 45 звернень громадян, або 4% від загального числа.

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять, проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року за №348 /зі змінами/ та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян керівними працівниками міської ради були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється відділом по роботі зі зверненнями громадян Слов'янської міської ради.

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. Закону України “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було перенаправлено 11 звернень іншим уповноваженим органам за належністю.

Згідно рішення виконкому Слов'янської міської ради від 18.07.2018 №479 “Про затвердження Положень про деякі дорадчі органи Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у новій редакції”, затверджено Положення проведення “Дня Контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Проведено 3 “Днів контролю”, на яких розглянуто 6 звернень громадян. За результатами проведення “Дня контролю” виконавцям було запропоновано дотримати взяті на себе обов'язки по остаточному вирішенню питань, порушених у зверненнях.

Протягом 1 кварталу 2019 року через Державну установу “Урядова гаряча лінія” надійшло 581 звернення. Всі розглянуті в зазначені терміни.

На міську цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” звернулось 250 громадян, 97,6% цих звернень розглянуто терміново або впродовж 3 діб позитивно.

З метою виявлення фактів порушень у роботі зі зверненнями громадян та надання практичної допомоги в організації цієї роботи, рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 06.03.2019 №353 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах, відділах та управліннях міської ради, комунальних підприємствах міста на 2019 рік. Згідно графіка заплановано і фактично проведена 1 перевірка у відділі міської ради. Результат перевірки розглянутий на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян та буде винесено на засідання виконкому при розгляді питання про стан роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2019 року.

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2018 році розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради 06.03.2019 (рішення виконкому міської ради від 06.03.2019 №353 “Про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 2018 рік”).

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян у 1 кварталі 2019 року проведено 1 засідання.

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань.

282 звернень, або 25,6% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — осіб з інвалідністю та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб.

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 253 звернень, що становить 23%; 
  •  надано роз'яснень — 790.

Всього у зверненнях громадян порушено 1220 різних питань.

Перше місце у зверненнях громадян займають питання соціального захисту населення (446) і складають 40,5 % від загальної кількості питань. Друге місце займають питання житлово-комунального господарства (384) і складають 34,9%.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми територіальної громади міста Слов'янська, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 15.02.2017 №12-ХX-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Слов'янській міській раді.

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 29 петицій, з яких 6 було підтримано, 23 не набрали необхідної кількості голосів на її підтримку і розглянуті, як звернення громадян.

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавська дисципліна становила 100%.

А Н А Л І З
письмових і усних звернень, які надійшли
до виконкому Слов'янської міської ради
за 1 квартал 2019 року
 

№№
з/п
Найменування
Кількість

в %
відношенні
2018
1 квартал
2019
1 квартал
1
Кількість письмових звернень
881
920
+4,4

з них з органів вищого рівня
24
47
+96
2
Кількість звернень на особистих прийомах
88
154
+75
3
на виїзних прийомах
25
25
0
4
на «Гарячих лініях»
15
12
-20
5
Телефон довіри
3
18
+500
6
Звернення, що надійшли з “Урядової гарячої лінії”
603
581
-3,6
7
Петиції
25
29
+84
8
Всього звернень
1012
1099
+8,6

з них повторних
24
12
-50

колективних
37
41
+10,8
9
Кількість питань
1039
1220
+17,4
010
Промислової політики
0
0
0
020
Аграрної політики і земельних відносин
21
30
+43
030
Транспорту і зв'язку
18
18
0
040
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва
1
0
-100
050
Фінансової, податкової, митної політики
1
0
-100
060
Соціальної політики. Соціального захисту населення
303
446
+47,2
070
Праці і заробітної плати
1
3
+200
080
Охорони праці та промислової безпеки
0
0
0
090
Охорони здоров'я
43
30
-30
100
Комунального господарства
440
384
-12,8
110
Житлової політики
28
29
+3,6
120
Екології та природних ресурсів
1
3
+200
130
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації
4
0
-100
140
Сімейної та гендерної політики
0
0
0
150
Молоді. Фізичної культури і спорту
0
5
+100
160
Культури та культурної спадщини, туризму
4
6
+50
170
Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності
16
10
-37,5
180
Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації
0
0
0
190
Діяльності об'єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин
0
0
0
200
Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
0
0
0
210
Діяльності центральних органів виконавчої влади
0
0
0
220
Діяльності місцевих органів виконавчої влади
0
0
0
230
Діяльності органів місцевого самоврядування
1
0
-100
240
Діяльності підприємств та установ
0
0
0
250
Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин
0
0
0
260
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою
0
0
0
270
Інше
149
256
+72


10103Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально




















Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика