Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Інформація про роботу зі звернень громадян

Інформація
про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 1 півріччя 2021 року

ООрганізація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008, розпоряджень голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації. 

До Слов’янської міської ради протягом 1 півріччя 2021 року від мешканців Слов'янської міської територіальної громади надійшло 2646 звернень, що на 27,4% більше, ніж за 1 півріччя 2020 року (2077). 

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 17.03.2021 №308 затверджені графіки особистих та виїзних прийомів, проведення телефонного зв'язку з населенням Слов'янської міської територіальної громади “Гаряча лінія” міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови — керуючим справами виконкому на 2021р. 

Відповідно до Протоколу №2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 року тимчасово припинені до особливого розпорядження проведення прийомів громадян в усіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування. 

Вжиті заходи щодо облаштування на першому поверсі адміністративної будівлі міської ради поштової скриньки “Відкритий лист до міського голови”. 

Через стаціонарну поштову скриньку звернулось 242 громадян. 

Забезпечені засоби електронного зв'язку з метою надання можливості громадянам подавати звернення громадян. 

Через “Електронну приймальню” вебсайту Слов'янської міської ради звернулось 103 громадян. 

Через офіційну електронну пошту — 36. 

Інтернет приймальню — 15 

Засобами телефонного зв”язку звернулось 92 громадян. 

Згідно затвердженого графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, спеціалістами юридичного управління проведено 6 прийомів, на яких було надано 40 консультацій. 

З органів вищої влади надійшло 920 звернень. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни. 

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 44; колективних — 122. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами, петиціями звернулося 6046 громадян. 

У відділі по роботі зі зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 15 громадян. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами, та оперативного вирішення питань працівники відділу по роботі із зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам. 

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом Слов'янської міської ради залишено на контролі 48 звернення громадян, або 1,8% від загального числа. 

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року за №348 /зі змінами/ та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян міським головою,заступниками міського голови, керуючим справами виконкому-заступником міського голови були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради. Виконання всіх доручень контролюється відділом по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ради. 

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. Закону України “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було направлено 6 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

Протягом 1 півріччя 2021 року через Державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 1669 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни. 

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” звернулось 205 громадян, всі звернення розглянуті терміново або впродовж 3 діб позитивно. 

З метою виявлення фактів порушень у роботі зі зверненнями громадян та надання практичної допомоги в організації цієї роботи, рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 17.02.2021 №118 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради, підприємствах міста на 2021р. Фактично проведено 4 перевірки у відділах міської ради. Результати перевірки розглянуті на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян. 

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2020р. розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради 17.02.2021 (рішення №118), за 1 квартал 2021 19.05.2021 (рішення №466). 

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян проведено 2 засідання. 

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань. 

529 звернень, або 20% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — учасників АТО, осіб з інвалідністю в наслідок війни, ветеранів праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб. 

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 707 звернень, що становить 26,7%;
  • надано роз'яснень —1882.

Всього у зверненнях громадян порушено 1374 різних питань. 

Перше місце у зверненнях громадян займають питання комунального господарства (1261) і складають 47,6 % від загальної кількості питань. Друге місце займають питання соціальної політики, соціального захисту населення (680) і складають 26,0%. 

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми Слов'янської міської територіальної громади, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 25.07.2019 №25-LXII-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Слов'янській міській раді в новій редакції. 

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 51 петицій, з яких 7 набрали необхідну кількість голосів, 22 не набрали необхідної кількості голосів на її підтримку і розглянуті, як звернення громадян. 

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавська дисципліна становила 100%.


29901Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально
























пошук
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua