Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Оформлення документів
Зайнятість
Почесні громадяни
                                         
 Информация о работе с обращениями граждан

Інформація
про здійснення виконавчими органами Слов`янської
міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог
законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення
контролю за станом цієї роботи за 1 півріччя 2017 року

Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації.

До Слов’янської міської ради протягом 1 півріччя 2017 року від мешканців міста надійшло 2224 звернень, що на 17,6% менше, ніж за 1 півріччя 2016 року (2699) (4088).

Письмово надійшло 1866 звернень.
За 1 півріччя 2017 року керівними працівниками міської ради проведено:

  • 86 особистих прийомів, на які звернулось 202 громадян;
  • 44 виїзних прийомів у мікрорайонах міста, на яких звернулось 66 громадян.

Згідно графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови 26.12.2011 №549р,, спеціалістами юридичного управління проведено 12 прийомів, надано 82 консультації. 

Проведено 2 спільних прийоми громадян керівними працівниками облдержадміністрації. 

У тому числі, до міської ради надійшло 38 звернень з органів вищої влади. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни, всім заявникам надана дійова або консультативна допомога. 

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 42; колективних — 74. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулося 4726 громадян. 

У секторі по роботі із зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 11 громадян. У разі оперативної необхідності працівники сектору по роботі із зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам. 

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом Слов'янської міської ради залишено на контролі 70 звернень громадян, або 3,1% від числа контрольних. 

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року за №348 та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян керівними працівниками міської ради були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється сектором по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ради. 

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. ЗУ “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. 

Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було направлено 27 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

Згідно рішення виконкому Слов'янської міської ради від 15.02.2017 №126 “Про затвердження Положень про деякі дорадчі органи Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у новій редакції”, затверджено Положення проведення “Дня Контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Проведено 5 “Днів контролю”, на яких розглянуто 10 звернень громадян. За результатами проведення “Дня контролю” виконавцям було запропоновано дотримати взяті на себе обов'язки по остаточному вирішенню питань, порушених у зверненнях. 

Протягом 1 півріччя 2017 року через установу “Урядова гаряча лінія” надійшло 1256 звернень. До Донецького контактного центру надійшло 32 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни. 

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” Слов'янської міської ради звернулось 439 громадянина, 421 звернення розглянуто терміново або впродовж 3 діб позитивно. 

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 01.02.2017 №42 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради,підприємствах міста на 2016р. Згідно графіка заплановано і фактично проведено 6 перевірок у структурних підрозділах міської ради. Начальникам відділів та управлінь, структурних підрозділів Слов'янської міської ради надані рекомендації. 

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2016р. розглядалось на засіданні виконкому Слов'янської міської ради від 01.02.2017 (рішення №42), за станом цієї роботи в 1 кварталі 2017 від 19.04.2017 (рішення №265). 

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян за 1 квартал 2017 року проведено 2 засідання. 

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань. 

1231 звернень, або 55,3% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — інвалідів та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб. 

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавча дисципліна становила 100%. Фактів безпідставного перенесення термінів виконання протягом звітного періоду не виявлено. 

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 987звернень, що становить 45%;
  • надано роз'яснень — 925.

Всього у зверненнях громадян порушено 1905 різних питань. 

Перше місце у зверненнях громадян займають питання соціального захисту (905) і складають 47,5% від загальної кількості питань. За більшістю це питання надання та оформлення субсидії, оформлення та виплати державних соціальних виплат, надання матеріальної допомоги. 

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми територіальної громади міста Слов'янська, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 30.03.2016 №22-IX-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції,адресованої Слов'янській міській раді. 

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 57 петицій, з яких 3 задоволені, 16 триває збір підписів, 9 підтримані. 

А Н А Л І З
письмових і усних звернень, які надійшли
до виконкому Слов`янської міської ради
за за 1 півріччя 2017р. 

№ пп
Найменування
код
класи
фіка-тору
Кількість
-змен.
+ збіл.
в %
відношенні
1 півріччя 2016р.
1 півріччя 2017р.
1
Кількість письмових звернень
1.1
2450
1967
-483
-19,7
 
з них з органів вищого рівня
1.1.1
59
38
-21
-35,6
2
Кількість звернень на особистих прийомах
1.2
219
202
-17
-7,8
3
на виїзних прийомах
1.3
28
53
+25
+89,2
4
на «Прямих лініях»
1.4
2
10
+8
+400
5
Всього звернень
1
2699
2224
-475
-17,6
 
з них повторних
2
73
42
-31
-42,5
 
колективних
-
107
74
-33
-30,8
6
Кількість питань
 
2912
1905
-1007
-34,6
 
Промислова політика
010
-
-
-
-
 
Аграрна політика і земельні відносини
020
46
33
-13
-28,3
 
Транспорт і зв'язок
030
73
26
-47
-64,4
 
Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво
040
39
-
-39
-100
 
Фінансова, податкова, митна політика
050
-
-
-
-
 
Соціальний захист
060
1349
905
-444
-33
 
Праця і заробітна плата
070
4
5
+1
+25
 
Охорона здоров'я
080
61
55
-6
-9,8
 
Комунальне господарство
090
441
401
-40
-9,1
 
Житлова політика
100
294
117
-177
-60,2
 
Екологія та природні ресурси
110
7
1
-6
-86
 
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян
120
63
25
-38
-60,3
 
Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт
130
8
10
+2
+25
 
Культура та культурна спадщина, туризм
140
11
-
-11
-100
 
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
150
23
5
-18
-78,3
 
Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації
160
-
-
-
-
 
Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини-
170
2
-
-2
-100
 
Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
180
-
-
-
-
 
Діяльність центральних органів виконавчої влади
190
-
-
-
-
 
Діяльність місцевих органів виконавчої влади
200
2
-
-2
-100
 
Діяльність органів місцевого самоврядування
210
10
15
+5
+50
 
Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини
220
-
-
-
-
 
Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій
230
14
-
-14
-100
 
Інше
240
465
307
-158
-34


7061Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально














Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика