Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Інформація про роботу зі звернень громадян

Інформація
про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 9 місяців 2020 року


Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, розпоряджень голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації. 

До Слов’янської міської ради протягом 9 місяців 2020 року від мешканців міста надійшло 3264 звернень, що на 11,8% менше, ніж за 9 місяців 2019 року (3700). 

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 07.02.2020 №230 затверджені графіки особистих та виїзних прийомів, проведення телефонного зв'язку з населенням міста “Гаряча лінія” міського голови, заступниками міського голови, заступником міського голови — керуючим справами виконкому на 2020р. Графіки виїзних прийомів за місцем мешкання громадян керівними працівниками міської ради погоджуються щомісячно, після чого дата прийому та час доводиться до відома керівника комітету мікрорайону, де буде проводитись виїзний прийом. Напередодні проведення виїзного прийому міського голови, графік оприлюднюється в розділі “Оголошення” на офіційному веб-сайті Слов'янської міської ради. 

За 9 місяців 2020 року міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови - керуючим справами виконкому проведено:

  • 31 особистих прийомів, на які звернулось 20 громадян;
  • 11 виїзних прийомів у мікрорайонах міста, на яких звернулось 15 громадян;
  • 6 спільних прийомів, звернулось 66 громадян.

Згідно затвердженого графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, спеціалістами юридичного управління надано 85 консультацій. 

З органів вищої влади надійшло 1914 звернень. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни. 

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 56; колективних — 128. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами, петиціями звернулося 9341 громадян. 

У відділі по роботі зі зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 62 громадян. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами, та оперативного вирішення питань працівники відділу по роботі із зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам. 

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом Слов'янської міської ради залишено на контролі 148 звернень громадян, або 4,5% від загального числа. 

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року за №348 /зі змінами/ та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян керівними працівниками міської ради були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється відділом по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ради. 

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. ЗУ “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було направлено 34 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

Згідно рішення виконкому Слов'янської міської ради від 18.07.2018 №479 “Про затвердження Положень про деякі дорадчі органи Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у новій редакції”, затверджено Положення проведення “Дня Контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Проведено 4 “Днів контролю”, на яких розглянуто 8 звернень громадян. Факти, вказані в відповідях виконавців, підтвердились. 

Протягом 9 місяців 2020 року через Державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 1702 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни. 

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” звернулось 390 громадян, всі звернення розглянуті терміново або впродовж 3 діб позитивно. 

З метою виявлення фактів порушень у роботі зі зверненнями громадян та надання практичної допомоги в організації цієї роботи, рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 24.02.2020 №250 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради, підприємствах міста на 2020р. Згідно графіка заплановано і фактично проведено 2 перевірки у відділі міської ради, комунальному підприємстві. Результати перевірок розглянуті на засіданні комісії з питань розгляду громадян. 

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2019р. розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради (рішення виконкому від від 24.02.2020 №250), за 1 півріччя 2020 (рішення виконкому від 05.08.2020 № 928). 

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян проведено 3 засідання. 

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань. 

624 звернень, або 19,1 % від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — учасників АТО, осіб з інвалідністю та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб. 

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 735 звернень, що становить 22,5%;
  • надано роз'яснень —2328.

Всього у зверненнях громадян порушено 3451 різних питань. 

Перше місце у зверненнях громадян займають питання комунального господарства (1536) і складають 47,0 % від загальної кількості питань. Друге місце займають питання соціальної політики, соціального захисту населення (833) і складають 25,5%. 

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми територіальної громади міста Слов'янська, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 25.07.2019 №25-LXII-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Слов'янській міській раді у новій редакції. 

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 64 петиції, з яких 11 набрали необхідну кількість голосів, 50 не набрали необхідної кількості голосів на її підтримку і розглянуті, як звернення громадян. 

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавська дисципліна становила 100%.


22819Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально


























Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика