Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Оформлення документів
Зайнятість
Почесні громадяни
                                         
 Информация о работе с обращениями граждан

ІНФОРМЦІЯ
про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 1 півріччя 2018 року.

Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації. 

До Слов’янської міської ради протягом 1 півріччя 2018 року від мешканців міста надійшло 1986 звернень, що на 10,7% менше, ніж за 1 півріччя 2017 року (2224). 

Письмово надійшло 1754 звернень. 

Рішеннями виконкому Слов”янської міської ради від 07.02.2018 №84 затверджені графіки особистих та виїзних прийомів, проведення телефонного зв'язку з населенням міста “Гаряча лінія” міським головою та заступниками міського голови на 2018рік. 

За 1 півріччя 2018 року міським головою та заступниками міського голови проведено:  

  • 84 особистих прийомів, на які звернулось 162 громадян;  
  • 42 виїзних прийомів у мікрорайонах міста, на яких звернулось 34 громадян. 

Згідно графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, спеціалістами юридичного управління проведено 12 прийомів, надано 24 консультацій. 

У тому числі, до міської ради надійшло 51 звернення з органів вищої влади. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни. 

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 47; колективних - 74. 

З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулось 2415 громадян. 

У відділі по роботі із зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 11 громадян. У разі оперативної необхідності працівники відділу по роботі із зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам. 

Через офіційну веб-сторінку “Електронна приймальня” звернулось 73 громадян. 

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань міським головою, заступниками міського голови залишено на контролі 88 звернень громадян, або 4,4% від загальної кількості. 

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять, проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року за №348 та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян міським головою, заступниками міського голови були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється відділом по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ради. 

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. ЗУ “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було направлено 45 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

Згідно рішення виконкому Слов'янської міської ради від 19.04.2017 №294 “Про затвердження Положень про деякі дорадчі органи Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у новій редакції”, затверджено Положення проведення “Дня контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Проведено 6 “Днів контролю”, на яких розглянуто 12 звернень громадян. Всі факти, зазначені у попередніх відповідях виконавців за результатами розгляду звернень, підтвердились під час проведення “Дня контролю”. 

Протягом 1 півріччя 2018 року через установу “Урядова гаряча лінія” надійшло 1121 звернень. 

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” Слов'янської міської ради звернулось 487 громадянин, 94,2% цих звернень розглянуто терміново або впродовж 3 діб позитивно. 

Затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради,підприємствах міста на 2018р. Згідно графіка заплановано і фактично проведено 74 перевірки у структурних підрозділах міської ради. Начальникам відділів та управлінь, структурних підрозділів Слов'янської міської ради надані рекомендації. 

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2017р. розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради 07.02.2018 (рішення №84), за 1 квартал 2018 16.05.2018 (рішення №298). 

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян за 1 півріччя 2018 року проведено 2 засідання. 

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань. 

995 звернень, або 50,1% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — інвалідів та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб. 

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавча дисципліна становила 100%. 

З загальної кількості звернень: 

  • вирішено позитивно — 625 звернень, що становить 31,5%; 
  • надано роз'яснень — 1150.

Всього у зверненнях громадян порушено 2270 різних питань. 

Перше місце у зверненнях громадян займають питання житлово-комунального господарства (857) і складають 43,2% від загальної кількості питань. Друге місце займають питання соціального захисту населення (572) і складають 28,8%. 

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми територіальної громади міста Слов'янська, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 15.02.2017 №12-ХX-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Слов'янській міській раді. 

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 42 петицій, з яких по 16 триває збір підписів, 7 підтримані, 19 не набрали в установлений строк необхідної кількості голосів на її підтримку та розглядались згідно чинного законодавства, як звернення громадян.  

А Н А Л І З
письмових і усних звернень, які надійшли
до виконкому Слов`янської міської ради
за 2017 рік 
 


№№
пп
Найменування
Кількість звернень

в %
відношенні
2017р.
1 півріччя
2018
1 півріччя
1
2
4
5
6
1
Кількість письмових звернень
1967
1754
-10,8

з них з органів вищого рівня
38
51
+15,7
2
Кількість звернень на особистих прийомах
202
162
-19,8
3
на виїзних прийомах
53
34
-35,8
4
на «Прямих лініях»
10
20
+100
5
Телефон довіри
11
11
0
5
Всього звернень
2224
1986
-10,7

з них повторних
42
47
+11,9

колективних
74
74
0
6
Кількість питань
1905
2270
+19,2

Промислова політика
-
-
-

Аграрна політика і земельні відносини
33
47
+42

Транспорт і зв'язок
26
43
+65

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво
-
3
+100

Фінансова, податкова, митна політика
-
3
+100

Соціальний захист
905
572
-36,8

Праця і заробітна плата
5
1
-80

Охорона здоров'я
55
71
+29

Комунальне господарство
401
857
+113,7

Житлова політика
117
50
-57,3

Екологія та природні ресурси
1
7
+600

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян
25
11
-56

Сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей
11
14
+27,2

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт
10
9
-10

Культура та культурна спадщина, туризм
-
17
+100

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
5
38
+660

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації
-
-
-

Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини-
-
-
-

Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
-
-
-

Діяльність центральних органів виконавчої влади
-
-
-

Діяльність місцевих органів виконавчої влади
-
-
-

Діяльність органів місцевого самоврядування
15
2
-86,6

Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини
-
-
-

Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій
-
-
-

Інше
307
525
+71

 


8791Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально



















Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика