Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
Громадянське суспільство
Звернення громадян
Служби інформують
Оформлення документів
Зайнятість
Почесні громадяни
                                         
 Информация о работе с обращениями граждан

Інформація
про здійснення виконавчими органами Слов`янської
міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог
законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення
контролю за станом цієї роботи за 2016 рік

Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації. 

До Слов’янської міської ради протягом 2016 рік від мешканців міста надійшло 6073 звернень, що на 48,5% більш, ніж за 2015 рік (4088). 

Письмово надійшло 5546 звернень. 

З початку 2016 року керівними працівниками міської ради проведено:

  • 168 особистих прийомів, на які звернулось 527 громадян;
  • 84 виїзних прийомів у мікрорайонах міста, на яких звернулось 51.

Згідно графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови 26.12.2011 №549р,, спеціалістами юридичного управління проведено 24 прийомів, на які звернулось 145 громадян. 

У тому числі, до міської ради надійшло 149 звернення з органів вищої влади. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни, всім заявникам надана дійова або консультативна допомога. 

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 189; колективних — 245. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулося 16874 громадянина. 

Через офіційну веб-сторінку “Пошта голови” звернулось 30 громадян. 

У секторі по роботі із зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 32 громадянина. У разі оперативної необхідності працівники сектору по роботі із зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам. 

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом Слов'янської міської ради залишено на контролі 317 звернень громадян, або 5,2% від числа контрольних. 

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року за №348 та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян керівними працівниками міської ради були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється сектором по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ради. 

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. ЗУ “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. 

Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було направлено 40 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

Згідно рішення виконкому Слов'янської міської ради від 17.12.2014 №510 “Про затвердження Положень про деякі дорадчі органи Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у новій редакції”, затверджено Положення проведення “Дня Контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Проведено 10 “Днів контролю”, на яких розглянуто 20 звернень громадян. За результатами проведення “Дня контролю” виконавцям було запропоновано дотримати взяті на себе обов'язки по остаточному вирішенню питань, порушених у зверненнях. 

Протягом 2016 року через установу “Урядова гаряча лінія” надійшло 3635 звернень. До Донецького контактного центру надійшло 99 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни. 

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” Слов'янської міської ради звернулось 762 громадянина, 96% цих звернень розглянуто терміново або впродовж 3 діб позитивно. 

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 17.02.2016р. №88 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради,підприємствах міста на 2016р. Згідно графіка заплановано і фактично проведено 7 перевірок у структурних підрозділах міської ради. Узагальнювальні матеріали щодо перевірок будуть винесені на засідання виконкому при розгляді питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2016 рік. Начальникам відділів та управлінь, структурних підрозділів Слов'янської міської ради надані рекомендації. 

З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень, звернень до органів влади вищого рівня, колективних звернень, контролю за дотримання термінів виконання звернень, 11.03.2016р. організовано та проведено семінар-нараду з начальниками та відповідальними відділів і управлінь Слов'янської міської ради, комунальних підприємств, що надають житлово-комунальні послуги. 

На семінарі-нараді були надані рекомендації щодо підвищення контролю за дотриманням законодавства про звернення громадян та рівня персональної відповідальності посадових осіб за його дотримання, вдосконалення роботи із зверненнями громадян. Також, на семінарі усім відповідальним за роботу із зверненнями громадян надано пакет методичних матеріалів. 

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2016р. розглядалось на засіданнях виконкому Слов'янської міської ради 17.02.2016р. (рішення №88), 1 квартал 2016р. 18.05.2016 (рішення №349), за 1 півріччя 2016 року 22.07.2016 (рішення №467), 9 місяців 2016р 18.11.2016 (рішення №773). 

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян за 2016 рік проведено 7 засідань, на яких розглядались питання: забезпечення якісного виконання доручень керівних працівників облдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян по суті питань і надання своєчасних і обґрунтованих відповідей; питання встановлення реальних термінів остаточного їх вирішення при розгляді звернень громадян; причини надходження повторних та неодноразових звернень громадян, забезпечення їх усунення та прийняття рішень по суті порушених питань відповідно до вимог чинного законодавства та інше. 

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань. 

3179 звернення, або 52,3% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — інвалідів та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб.

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавча дисципліна становила 100%. Фактів безпідставного перенесення термінів виконання протягом звітного періоду не виявлено.
 
З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 3305звернення, що становить 54,4%;
  • надано роз'яснень — 2506.

Всього у зверненнях громадян порушено 6520 різних питань. 

Перше місце у зверненнях громадян займають питання соціального захисту (2937) і складають 48% від загальної кількості питань. За більшістю це питання надання та оформлення субсидії, оформлення та виплати державних соціальних виплат, надання матеріальної допомоги. 

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми територіальної громади міста Слов'янська, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 30.03.2016 №22-IX-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції,адресованої Слов'янській міській раді. 

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 140 петицій, з яких 21 розглянута, 22 триває збір підписів, 21 підтримані, 97 не набрали в установлений строк необхідної кількості голосів на її підтримку, та розглядались згідно чинного законодавства як звернення громадян. 

Рішенням Слов'янської міської ради від 14.09.2016 №22-XV-7 “Про внесення змін до рішення міської ради від 25.05.2016 №15-XII-7 “Про затвердження структури виконавчих органів міської ради та загальної чисельності працівників апарату міської ради та її виконавчих органів у новій редакції”(зі змінами) зі структури Центру надання адміністративних послуг виведено сектор по роботі зі зверненнями громадян. У зв'язку з цим розроблено нове Положення про сектор по роботі зі зверненнями громадян, яке прийняте на сесії Слов'янської міської ради 24.12.2016р., яким визначено функції та обов'язки сектору. 

А Н А Л І З
письмових і усних звернень, які надійшли
до виконкому Слов`янської міської ради
за 2016 рік

№№
пп
Найменування
код
класи
фіка-тору
Кількість
-змен.
+ збіл.
в % від-ношенні
2015р.
2016р.
1
Кількість письмових звернень            
1.1
2482
5546
+3064
+123,4
 
з них з органів вищого рівня
1.1.1
103
149
+46
+44
2
Кількість звернень на особистих прийомах
1.2
566
474
-92
-19,4
3
на виїзних прийомах
1.3
40
51
+11
+27,5
4
на «Прямих лініях»
1.4
-
2
+2
-
5
Всього звернень
1
4088
6073
+1985
+48,5
 
з них повторних
2
124
189
+65
+52,4
 
           колективних
-
150
245
+95
+63,3
6
Кількість питань
 
4499
6520
+2021
+45
 
Промислова політика
010
-
-
-
-
 
Аграрна політика і земельні відносини
020
84
107
+23
+27,3
 
Транспорт і зв'язок
030
148
122
-26
-21,3
 
Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво
040
125
152
+27
+21,6
 
Фінансова, податкова, митна політика
050
-
2
+2
-
 
Соціальний захист
060
1416
2937
+1521
+107
 
Праця і заробітна плата
070
24
14
-10
-71,4
 
Охорона здоров'я
080
122
123
+1
+0,81
 
Комунальне господарство
090
1115
1235
+120
+10,7
 
Житлова політика
100
462
612
+150
+32,5
 
Екологія та природні ресурси
110
21
20
-1
-5
 
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян
120
92
124
+32
+35
 
Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт
130
11
21
+10
+91
 
Культура та культурна спадщина, туризм
140
32
37
+5
+15,6
 
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
150
25
52
+27
+108
 
Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації
160
-
-
-
-
 
Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини
170
2
2
0
-
 
Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
180
1
-
-1
-
 
Діяльність центральних органів виконавчої влади
190
-
1
+1
+100
 
Діяльність місцевих органів виконавчої влади
200
-
6
+6
+100
 
Діяльність органів місцевого самоврядування
210
24
35
+11
+45,8
 
Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини
220
-
1
+1
+100
 
Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій
230
9
17
+8
+88,8
 
Інше
240
786
900
+114
+14,5


Переглядів:6252Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально













Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика