Офіційний сайт (портал) Слов’янської міської ради

Версія для друку

Інформація про роботу зі звернень громадян

Інформація
про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 1 півріччя 2020 року


Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, розпоряджень голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації. 

До Слов’янської міської ради протягом 1 півріччя 2020 року від мешканців міста надійшло 2077 звернень, що на 14,35 % менше, ніж за 1 півріччя 2019 року (2425). 

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 07.02.2020 №230 затверджені графіки особистих та виїзних прийомів, проведення телефонного зв'язку з населенням міста “Гаряча лінія” міського голови, заступниками міського голови, заступником міського голови — керуючим справами виконкому на 2020 рік. Графіки виїзних прийомів за місцем мешкання громадян керівними працівниками міської ради погоджуються щомісячно, після чого дата прийому та час доводиться до відома керівника комітету мікрорайону, де буде проводитись виїзний прийом. Напередодні проведення виїзного прийому міського голови графік оприлюднюється в розділі “Оголошення” на офіційному веб-сайті Слов'янської міської ради.

За 1 півріччя 2020 року міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови - керуючим справами виконкому проведено: 

  • 31 особистих прийомів, на які звернулось 20 громадян;
  • 11 виїзних прийомів у мікрорайонах міста, на яких звернулось 15 громадян;
  • 6 спільних прийомів, звернулось 66 громадян.

Згідно затвердженого графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, спеціалістами юридичного управління проведено (в телефонному режимі) 12 прийомів, на яких було надано 62 консультацій.

З органів вищої влади надійшло 1263 звернень. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни.

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 30; колективних — 69. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами, петиціями звернулося 5512 громадян.

У відділі по роботі зі зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 35 громадян. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами, та оперативного вирішення питань працівники відділу по роботі із зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам.

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом Слов'янської міської ради залишено на контролі 39 звернень громадян, або 1,9% від загального числа.

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року за №348 /зі змінами/ та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян керівними працівниками міської ради були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється відділом по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ради.

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. Закону України “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було направлено 17 звернень іншим уповноваженим органам за належністю.

Згідно рішення виконкому Слов'янської міської ради від 18.07.2018 №479 “Про затвердження Положень про деякі дорадчі органи Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у новій редакції”, затверджено Положення проведення “Дня Контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Проведено 4 “Днів контролю”, на яких розглянуто 8 звернень громадян. Факти, вказані в відповідях виконавців, підтвердились.

Протягом 1 півріччя 2020 року через Державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 1082 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни.

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” звернулось 272 громадян, 99,3% цих звернень розглянуто терміново або впродовж 3 діб позитивно.

З метою виявлення фактів порушень у роботі зі зверненнями громадян та надання практичної допомоги в організації цієї роботи, рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 24.02.2020 №250 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради, підприємствах міста на 2020 рік. Згідно графіка заплановано і фактично проведено 1 перевірка у відділі міської ради. Результати перевірок розглянуті на засіданні комісії з питань розгляду громадян.

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2019 році розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради 24.02.2020 (рішення №250 “Про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 2019 рік”).

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян проведено 2 засідання.

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань.

339 звернень, або 16,3 % від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — учасників АТО, осіб з інвалідністю та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб.

З загальної кількості звернень: 

  • вирішено позитивно — 426 звернень, що становить 20,5%;
  • надано роз'яснень —1536

Всього у зверненнях громадян порушено 2282 різних питань

Перше місце у зверненнях громадян займають питання комунального господарства (992) і складають 43,5 % від загальної кількості питань. Друге місце займають питання соціальної політики, соціального захисту населення (511) і складають 22,4%.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми територіальної громади міста Слов'янська, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 25.07.2019 №25-LXII-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Слов'янській міській раді у новій редакції.

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 44 петиції, з яких 6 набрали необхідну кількість голосів, 16 не набрали необхідної кількості голосів на її підтримку і розглянуті, як звернення громадян.

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавська дисципліна становила 100%. 

 

А Н А Л І З 
письмових і усних звернень, які надійшли

до виконкому Слов'янської міської ради
за 2019 рік

 
№№
з/п
 
Найменування
Кількість
 
 в %
відношенні
2018 рік
2019 рік
1
Кількість письмових звернень            
3933
4188
+6,5
 
з них з органів вищого рівня,
139
2726
+1861
 
у тому числі ОДА
139
2676
+1861
2
Кількість звернень на особистих прийомах
705
852
+20,8
3
на виїзних прийомах
89
105
+17,9
4
 Звернення, що надійшли з ДУ “Урядовий контактний центр”
2502
2091
-16,4
5
Телефон довіри, «Прямих лініях»
73
68
-6,8
6
Петиції
89
167
+87,6
7
Всього звернень                                
4638
5040
+8,6
 
з них повторних
109
102
-6,4
 
колективних
193
235
+21,7
8
Кількість питань
6085
5226
-14,1
010
Промислової політики
0
0
0
020
Аграрної політики і земельних відносин
120
105
-12,5
030
Транспорту і зв'язку
77
71
-7,7
040
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва
4
4
0
050
Фінансової, податкової, митної політики
4
11
+175
060
Соціальної політики. Соціального захисту населення
1408
1427
+1,34
070
Праці і заробітної плати
1
3
+200
080
Охорони праці та промислової безпеки
0
0
0
090
Охорони здоров'я
124
106
-14,5
100
Комунального господарства
1679
2511
+49,5
110
Житлової політики
100
112
+12
120
Екології та природних ресурсів
16
20
+25
130
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації
21
17
-19
140
Сімейної та гендерної політики
0
0
0
150
Молоді. Фізичної культури і спорту
25
13
-48
160
Культури та культурної спадщини, туризму
40
35
-12,5
170
Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності
74
52
-29,7
180
Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації
0
45
+100
190
Діяльності об'єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин
0
0
0
200
Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
0
0
0
210
Діяльності центральних органів виконавчої влади
0
0
0
220
Діяльності місцевих органів виконавчої влади
0
0
0
230
Діяльності органів місцевого самоврядування
2
14
+600
240
Діяльності підприємств та установ
0
2
+100
250
Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин
0
0
0
260
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою
0
0
0
270
Інше
1390
678
-51,2

 


© 2005 - 2019 Слов’янська міська рада // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua