Слов’янська ОДПІ повідомляє, що ДФС України постійно вдосконалює та збільшує кількість електронних сервісів, головною метою створення яких є забезпечення платників наданням якісних та актуальних послуг. Так, для комфортного звітування на веб-порталі відомства (sfs.gov.ua) розміщені сервіси “Електронна звітність” та “Електронний кабінет платника податків”. Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію. Також працюють сервіси: “Дані Реєстру платників ПДВ”, “Анульована реєстрація платників ПДВ”, “Реєстр платників єдиного податку”, “Акредитований центр сертифікації ключів”, “Інформація про РРО, книги ОРО”, “Митна статистика” та інші.
Для забезпечення подання звітності в електронному вигляді, крім комп’ютера з відповідною операційною системою Windows та доступу до мережі Інтернет, слід отримати електронні ключі цифрових підписів для фізичної особи – підприємця або посадових осіб юридичної особи (далі ЕЦП). Безкоштовно отримати ключі ЕЦП можна в будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів Державної Фіскальної Служби України та у відділеннях Приватбанку.
Після отримання послуг ЕЦП здійснити вхід до «Електронного кабінету платника податків», задавши в адресне поле обраного браузера (можна використовувати web-браузери InternetExplorer, MozillaFirefox, OperaiGoogleChrome) URL-адресу http://kpp.sfs.gov.ua, або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на офіційному веб-порталі http://sfs.gov.ua. Після цього на екрані з’явиться головна сторінка сервісу. Для подальшої роботи в «Електронному кабінеті платника податків» користувачу необхідно ознайомитись з Інструкцією по роботі з системою, натиснувши відповідне гіперпосилання на головній сторінці сервісу. Після цього потрібно натиснути на вкладку «Вхід у кабінет платника».
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Особистий кабінет платника надає можливості контролю стану розрахунків з бюджетом, ведення податкової звітності, отримання інформації з реєстрів, роботи в системі електронного адміністрування ПДВ та акцизного податку.
Наголошуємо, що переваги подання звітності саме в такий спосіб очевидні – економія часу при складанні (адже файл формується автоматично в спеціальній програмі) і при поданні (не потрібно вистоювати чергу і відволікатися на поїздки до органу ДФС). Тим більше ДФС України створені всі умови для платників, значно розширено перелік електронних сервісів.
Детальніші консультації з даного питання також можна отримати в робочий час у Центрі обслуговування платників за адресою: м. Слов’янськ, пл. Соборна, 3 та за телефоном (06262) 2-31-89.