Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Управління міської ради
Фінансове управління Слов’янської міської ради

Начальник

Ковальов Ігор Григорович

Основні функції:

  • організує та здійснює функції по складанню, виконанню міського бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами міського бюджету відповідно до законодавства України;
  • у процесі виконання міського бюджету за доходами здійснює прогнозування та аналіз доходів бюджету;
  • на підставі відповідних розрахунків складає проект міського бюджету і подає його на розгляд виконавчому комітету для подальшого затвердження міською радою;
  • підготовлює пропозиції щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку міста;
  • розробляє пропозиції щодо удосконалення діючих методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
  • розробляє та готує проекти нормативно-правових та інших актів місцевого значення: рішення міської ради, рішення виконавчого комітету міської ради, розпорядження міського голови та інші документи в межах завдань та функцій, визначених Положенням фінансового управління. 

Телефон

62-12-31, 2-51-51


Управління містобудування та архітектури

В.о. начальника

Корепанов Фред Феліксович

Основні функції

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території Слов’янської міської ради;
  • забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією;
  • координація діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексної забудови міста, поліпшення його архітектурного вигляду;
  • приймання участі у створенні проектів програм економічного і соціального розвитку території міста;
  • надання адміністративних послуг в межах повноважень;
  • організація ведення містобудівного кадастру в межах міста, забезпечення з цією метою проведення виконавчих зйомок для забудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних та картографічних матеріалів міста.

Телефон

3-50-40, 3-42-29, 3-52-29


Управління економічного та інвестиційного розвитку

Начальник

Сміренський Віктор Вікторович

Основними завданнями управління є забезпечення реалізації державної політики у сфері інвестиційної діяльності, енергоефективності та енергозбереження, державної регуляторної політики, розвиток територій, налагодження зовнішніх відносин, сприяння розвитку підприємництва, курорту і туризму на території Слов’янської міської ради.

Основні функції

  • розробляє проект програми економічного і соціального розвитку міста на короткостроковий період, проект стратегії розвитку міста на довгостроковий період та здійснює моніторинг їх виконання;
  • розробляє проекти місцевих програм розвитку курортно-туристичного комплексу, інвестиційної діяльності, розвитку підприємництва, плани дій сталого енергетичного розвитку та вживає заходів щодо їх виконання;
  • реалізує державну регуляторну політику;
  • здійснює моніторинг та аналіз споживання енергоресурсів підприємствами, організаціями, установами комунальної власності;
  • організовує роботу із залучення іноземних і внутрішніх інвестицій, кредитних ресурсів, грантів для розвитку інфраструктури міста, здійснює постійний моніторинг доступних джерел залучення грантів та коштів міжнародної технічної допомоги;
  • співпрацює з громадськими організаціями, органами виконавчої влади, іншими установами та організаціями, з питань отримання грантів міжнародної технічної допомоги для реалізації проектів у сфері сталого розвитку міста;
  • сприяє якісному представленню міста, його інвестиційних та ділових можливостей на різноманітних регіональних, всеукраїнських та міжнародних заходах (конференціях, виставках тощо).

Телефон

3-45-52


Управління житлово-комунального господарства

Начальник

Башкаєв Володимир Геннадійович

Основные функции

  • реалізація державної політики щодо комплексного розвитку житлово-комунального господарства з питань водо- і теплопостачання, водовідведення, міського електро- та автомобільного пасажирського транспорту, експлуатації та ремонту житла, дорожнього і зеленого господарства, благоустрою території міста, надання ритуальних, готельних та інших послуг, виконання ремонтно-будівельних робіт для населення, соціально-побутових і виробничих споживачів усіх форм власності;
  • участь в розробці проектів програм економічного і соціального розвитку міста, цільових програм, спрямованих на підвищення рівня забезпечення житлово-комунальними послугами, в поліпшенні їх якості, в тому числі охорони навколишнього середовища, енергозбереження.

Телефон

2-01-78


Управление коммунальной собственности

Начальник

Скиба Людмила Олександрівна

Основные функции

  • управление имуществом коммунальной собственности территориальной громады;
  • контроль за состоянием ведения бухгалтерского учета и отчетности предприятий, учреждений, организаций коммунальной собственности;
  • учет жилищного фонда и нежилых помещений (аренда), находящихся на балансе предприятий, учреждений, организаций коммунальной собственности территориальной громады;
  • приватизация имущества коммунальной собственности;
  • сдача в аренду имущества, находящегося на балансе коммунальных предприятий

Телефон

2-14-64

Email

kommun@slavrada.gov.ua

 

Юридичне управління

Начальник

 Усіченко Наталія Миколаївна

Основні функції: 

  • перевіряє на відповідність законодавству проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень, інших актів, надає письмові висновки з пропозиціями щодо законного вирішення відповідних питань; 
  • організовує претензійно-позовну роботу, представляє інтереси виконавчого комітету та міської ради в судах,
    інших органах при розгляді правових питань;
  • веде інформаційно-довідкову роботу, надає консультативну допомогу з правових питань.
  • надає разом з відповідними службами первинну правову допомогу з питань діяльності міської ради;
  • здійснює розгляд звернень громадян, юридичних осіб, звернень та запитів депутатів міської ради та народних депутатів України.

Телефон

62-13-77

 

Управління соціального захисту населення

Начальник

Альохіна Олена Євгенівна

Основні функції

  • організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, та пільг передбачених діючим законодавством;
  • здійснює призначення та виплату державної соціальної допомоги згідно чинного законодавства:
    • державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд, а також інших видів державної допомоги;
    • проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
    • здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
    • формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;
    • проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
    • організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг, розгляд заяв, та прийняття рішень відповідно до діючого законодавства України;
    • надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг, у тому числі шляхом організації роботи «мобільного соціального офісу»;
    • організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
  • організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
  • організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, учасникам АТО, ветеранам війни та праці, та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
  • здійснює оформлення та видачу довідок про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення;
  • здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
  • здійснює на території Слов’янської міської ради контроль за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством. 

Телефон

62-23-75


17852Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально




















Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика