Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Оформлення документів
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Управління міської ради
Фінансове управління Слов’янської міської ради

Начальник

Ковальов Ігор Григорович

Основні функції:

  • організує та здійснює функції по складанню, виконанню міського бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами міського бюджету відповідно до законодавства України;
  • у процесі виконання міського бюджету за доходами здійснює прогнозування та аналіз доходів бюджету;
  • на підставі відповідних розрахунків складає проект міського бюджету і подає його на розгляд виконавчому комітету для подальшого затвердження міською радою;
  • підготовлює пропозиції щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку міста;
  • розробляє пропозиції щодо удосконалення діючих методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
  • розробляє та готує проекти нормативно-правових та інших актів місцевого значення: рішення міської ради, рішення виконавчого комітету міської ради, розпорядження міського голови та інші документи в межах завдань та функцій, визначених Положенням фінансового управління. 

Телефон

62-12-31, 3-51-51


Управління містобудування та архітектури

В.о. начальника

Корепанов Фред Феліксович

Основні функції

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території Слов’янської міської ради;
  • забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією;
  • координація діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексної забудови міста, поліпшення його архітектурного вигляду;
  • приймання участі у створенні проектів програм економічного і соціального розвитку території міста;
  • надання адміністративних послуг в межах повноважень;
  • організація ведення містобудівного кадастру в межах міста, забезпечення з цією метою проведення виконавчих зйомок для забудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних та картографічних матеріалів міста.

Телефон

3-50-40, 3-42-29, 3-52-29


Управління економічного та інвестиційного розвитку

Начальник

Сміренський Віктор Вікторович

Основними завданнями управління є забезпечення реалізації державної політики у сфері інвестиційної діяльності, енергоефективності та енергозбереження, державної регуляторної політики, розвиток територій, налагодження зовнішніх відносин, сприяння розвитку підприємництва, курорту і туризму на території Слов’янської міської ради.

Основні функції

  • розробляє проект програми економічного і соціального розвитку міста на короткостроковий період, проект стратегії розвитку міста на довгостроковий період та здійснює моніторинг їх виконання;
  • розробляє проекти місцевих програм розвитку курортно-туристичного комплексу, інвестиційної діяльності, розвитку підприємництва, плани дій сталого енергетичного розвитку та вживає заходів щодо їх виконання;
  • реалізує державну регуляторну політику;
  • здійснює моніторинг та аналіз споживання енергоресурсів підприємствами, організаціями, установами комунальної власності;
  • організовує роботу із залучення іноземних і внутрішніх інвестицій, кредитних ресурсів, грантів для розвитку інфраструктури міста, здійснює постійний моніторинг доступних джерел залучення грантів та коштів міжнародної технічної допомоги;
  • співпрацює з громадськими організаціями, органами виконавчої влади, іншими установами та організаціями, з питань отримання грантів міжнародної технічної допомоги для реалізації проектів у сфері сталого розвитку міста;
  • сприяє якісному представленню міста, його інвестиційних та ділових можливостей на різноманітних регіональних, всеукраїнських та міжнародних заходах (конференціях, виставках тощо).

Телефон

3-45-52


Управление жилищно-коммунального хозяйства

Начальник

Башкаєв Володимир Геннадійович

Основные функции

  • реализация государственной политики по комплексному развитию жилищно-коммунального хозяйства по вопросам водо- и теплоснабжению, водоотвода, городскому электро- и автомобильного пассажирского транспорта, эксплуатации и ремонта жилья, дорожного и зеленого хозяйства, благоустройства территории города, предоставления ритуальных, гостиничных и других услуг, выполнения ремонтно-строительных работ для населения, социально-бытовых и производственных потребителей всех форм собственности;
  • участие в разработке проектов программ экономического и социального развития города, целевых программ, направленных на повышение уровня обеспечения жилищно-коммунальными услугами, в улучшении их качества, в том числе охраны окружающей среды, энергосбережению.

Телефон

3-53-15


Управление коммунальной собственности

Начальник

Яровая Алена Леонидовна

Основные функции

  • управление имуществом коммунальной собственности территориальной громады;
  • контроль за состоянием ведения бухгалтерского учета и отчетности предприятий, учреждений, организаций коммунальной собственности;
  • учет жилищного фонда и нежилых помещений (аренда), находящихся на балансе предприятий, учреждений, организаций коммунальной собственности территориальной громады;
  • приватизация имущества коммунальной собственности;
  • сдача в аренду имущества, находящегося на балансе коммунальных предприятий

Телефон

3-42-64

 

Юридичне управління

Начальник

 Усіченко Наталія Миколаївна

Основні функції: 

  • перевіряє на відповідність законодавству проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень, інших актів, надає письмові висновки з пропозиціями щодо законного вирішення відповідних питань; 
  • організовує претензійно-позовну роботу, представляє інтереси виконавчого комітету та міської ради в судах,
    інших органах при розгляді правових питань;
  • веде інформаційно-довідкову роботу, надає консультативну допомогу з правових питань.
  • надає разом з відповідними службами первинну правову допомогу з питань діяльності міської ради;
  • здійснює розгляд звернень громадян, юридичних осіб, звернень та запитів депутатів міської ради та народних депутатів України.

Телефон

62-13-77

 

Управління соціального захисту населення

Начальник

Альохіна Олена Євгенівна

Основні функції

  • організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, та пільг передбачених діючим законодавством;
  • здійснює призначення та виплату державної соціальної допомоги згідно чинного законодавства:
    • державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд, а також інших видів державної допомоги;
    • проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
    • здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
    • формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;
    • проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
    • організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг, розгляд заяв, та прийняття рішень відповідно до діючого законодавства України;
    • надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг, у тому числі шляхом організації роботи «мобільного соціального офісу»;
    • організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
  • організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
  • організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, учасникам АТО, ветеранам війни та праці, та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
  • здійснює оформлення та видачу довідок про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення;
  • здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
  • здійснює на території Слов’янської міської ради контроль за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством.  

Телефон

62-23-75


16220Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально



















Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика