В умовах війни держава всі свої можливості спрямовує на забезпечення обороноздатності країни, боєздатності Збройних сил України та соціальний захист наших громадян. Для успіху необхідна підтримка кожного громадянина, консолідація суспільства. «З турботою про себе і кожного» - це вже не просто гасло окремого пілотного проекту, а у прямому розумінні є умовою збереження життя під час війни. Не дотримання трудових прав працівників, нелегальна зайнятість, зловживання з невиплатою заробітної плати та примусова праця, до якої вдаються недобросовісні роботодавці є недопустимими.
Державна служба України з питань праці та Державна податкова служба України об’єднали свої зусилля задля забезпечення оформлення трудових відносин роботодавців з працівниками, сплати податків та єдиного внеску.
Триває інформаційна компанія про переваги легальної зайнятості. З інформаційними матеріалами підготовленими в рамках кампанії можна ознайомитися за посиланнями:
Держпраці консультує працівників і роботодавців з будь-яких питань, пов’язаних із роботою, зокрема щодо прийняття та звільнення з роботи, переведення на іншу роботу, зміни робочого місця чи заробітної плати; надомної чи дистанційної роботи, тривалості робочого часу, режиму роботи, відпусток, вихідних, заробітної плати, відряджень, лікарняних, шкідливих умов праці, медичних оглядів тощо.
Інформацію про консультаційну підтримку працівників і роботодавців можна переглянути за посиланнями:
Відповіді на найпоширеніші запитання розміщені на сайті Держпраці – https://dsp.gov.ua/faq/ та на інформаційному порталі – https://pratsia.in.ua/faq.php
В Східному міжрегіональному управлінні Держпраці в рамкам загального проекту державної служби України з питань праці працює сервіс «Інтерактивний інспектор», який створений з метою оперативного надання консультацій з питань трудових відносин та включає увесь спектр інструментів, які дають можливість отримати відповіді у найзручніший та найшвидший спосіб.*
Працівники і роботодавці мають можливість поставити питання , які їх цікавлять та отримати відповіді:
Є можливість надсилати свої запитання використовуючи чат-бот Telegram–каналу https://t.me/Smudspbot , або задати їх в групі Telegram-каналу Smudsp Call center за посиланням: https://t.me/+vLLg54geUFE0YTYy .
Відповіді на свої питання ви можете отримати у зручний для вас спосіб, зазначивши його у запиті:
*Звернення на сервіс не є електронним зверненням та не підлягає розгляду згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».
Якщо є необхідність звернутися із скаргою про порушення свої прав, скористайтеся формою для подання електронного звернення http://surl.li/etrvw .
Додатково.
Посилання на повідомлення в телеграм для репостів: