Інформація щодо проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг
в комунальній установі «Територіальний центр соціального обслуговування
(надання соціальних послуг)
Слов’янської міської ради донецької області» за 2020 рік
В комунальній установі функціонують такі структурні підрозділи:
Відділенням соціальної допомоги вдома за звітний період надано соціальні послуги 440 особам. За звітний 2020 рік проведено оцінку якості на 67 осіб (або 15,2%) складено акти перевірок якості надання соціальних послуг, проведено опитування щодо відповідності наданих послуг вимогам, встановленим державними стандартами. Окрім анкетування із підопічними даного відділення, проводились телефонні перевірки, зроблено 423 телефонних дзвінків, усі опитані підопічні задоволені роботою, закріплених за ними, соціальних робітників. У зв’язку з встановленням карантину на території України, працівниками комунальної установи посилився контроль за роботою соціальних робітників та якістю надання послуги догляду вдома через телефонні перевірки.
У відділенні соціальної допомоги вдома із соціальними робітниками проводилися загальні робочі наради з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг та нововведень в інших сферах через месенджер Viber або на коротких заняттях із дотриманням протиепідемічних заходів.
У відділенні денного перебування та відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги за звітний період внутрішня оцінка якості соціальних послуг не проводилася у зв’язку з поширенням на території України коронавірусної інфекції COVID-19 та запровадженням карантину. Заняття в «Університеті третього віку» проводилися в однойменній групі месенджера Viber, інформація передавалася в групі комунальної установи соціальної мережі Facebook.
Під час проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в наступному році заплановано продовжувати проводити роз’яснювальну роботу та навчальні семінари для соціальних робітників з метою підвищувати рівень надання соціальних послуг та проводити відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг; провести навчання з соціальними робітниками щодо порядку здійснення профілактичних заходів у випадку виявлення хворих із підозрою на COVID-19; підвищити рівень кваліфікації працівників усіх відділень.