В комунальній установі функціонує три відділення: соціальної допомоги вдома, денного перебування і організації надання адресної натуральної та грошової допомоги. Відділення надають такі послуги: догляд вдома, соціальної адаптації та представництво інтересів.
Створеною комісією з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в комунальній установі, проведено в зазначені терміни внутрішню оцінку якості соціальних послуг. Розподіл за типами послуг: догляд вдома (448 осіб), соціальна адаптація (531 особа), представництво інтересів (59 осіб).
За звітний період відділенням соціальної допомоги вдома соціальні робітники обслужили 448 осіб, в тому числі 149 осіб з інвалідністю та 415 громадян похилого віку.
В оцінюванні якості взяли участь 427 одержувачів соціальної послуги догляду вдома, перевірено роботу всіх соціальних робітників. З числа осіб, охоплених оцінюванням, на всіх заведено особові справи з індивідуальними планами. Всі плани складені згідно діючих вимог і переглянуті у визначені терміни. 96% від числа охоплених оцінюванням повністю задоволені роботою соціальних робітників.
За звітний період проведено спостереження за процесом надання соціальної послуги догляду вдома шляхом телефонних перевірок в кількості 364 дзвінка, в опитуванні взяли підопічні, яких обслуговують 32 соціальних робітника.
Працівники відділення денного перебування організували роботу для обслуговування 590 громадян.
Для вивчення думки підопічних щодо якості надання послуги соціальна адаптація було організовано опитування, проводили члени комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг методом інтерв’ювання. В опитуванні прийняли участь 364 особи, що становить 61,7% від загальної кількості підопічних відділення денного перебування.
У відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги за звітний період на обслуговуванні перебувало 557 підопічних.
За 2018 рік 882 одиноких громадянина комунальної установи отримали 1991 безкоштовну перукарську послугу, 154 малозабезпечених громадян отримали одяг бувший у вжитку, 54 особи отримали на прокат засоби реабілітації.
Для вивчення думки підопічних цього відділення щодо якості надання послуги було організовано анкетування. В опитуванні прийняли участь 60 осіб, які повністю задоволені роботою відділення, гідним ставленням до їх потреб.
За звітний період від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило.
Для подальшого стабільного функціонування установи заплановано впровадження наступних заходів:
продовжити роботу з благодійними фондами, недержавними організаціями з метою надання матеріальної та натуральної допомоги отримувачам соціальних послуг;
укріплення матеріально-технічної бази установи;
залучення волонтерів для проведення лекцій для слухачів відділення денного перебування;
продовжити використовувати індивідуальний підхід до отримувачів соціальних послуг;
залучення спеціалістів інших організацій для роз’яснення нововведень у законодавстві України;
організувати роботу щодо якісного стажування та навчання знов прийнятих надавачів соціальних послуг.