Команда платформи «єДопомога» провела ряд технічних робіт задля оновлення інформаційних баз та мінімізації технічних помилок, які були пов‘язані з недоліками в інформаційних реєстрах.
Далі - відповіді на найпоширеніші питання щодо статусу заявки при її перевірці на платформі «єДопомога міжнародна», для того щоб уникнути можливих непорозумінь.
1. Статус «Заяву прийнято» означає, що вашу заяву прийнято, і вона зараз знаходиться в переліку заяв, які успішно надійшли до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики. Як тільки одна з міжнародних організацій звернеться щодо виплати категорії громадян, до якої ви відноситесь за соціальним статусом та географічною ознакою, ваші дані будуть передані їй для додаткової соціальної підтримки, про що ви будете напряму проінформовані нею.
2. Статуси «Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Всесвітня продовольча програма ООН» та «Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Товариство Червоного Хреста України» означають, що хтось із вказаних в заявці членів вашої сім'ї вже отримав виплату. Якщо ця чи інша організація в майбутньому вирішить здійснити наступні виплати, то інформація буде доповнена. Зверніть увагу на те, що інформація про здійснені виплати отримується від міжнародних організацій.
3. Статуси «Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації RED ROSE CDS LIMITED» та «Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації Управління Верховного комісара ООН у справах біженців» означають, що в заяві, яка подана через платформу «єДопомога міжнародна», особа/особи є в реєстрах, вже переданих до міжнародної організації.
Важливо. При статусі «Заяву прийнято» заявник може відкликати свою заяву та подати її повторно. Ця можливість може бути корисною, якщо був зазначений невірний IBAN або взагалі не зазначений, а також якщо були допущені інші помилки або не вся інформація введена.
Детальніше про умови допомоги - за посиланням https://aid.edopomoga.gov.ua/terms