У Слов’янській громаді триває створення цілодобового контакт-центру[23 лютого 2022 14:38]
Про це повідомив керівник Слов’янської міської ВЦА Вадим Лях під час пресконференції, яка відбулась 23 лютого.
Новий сервіс поєднає в собі всі комунальні служби та постачальників послуг. Жителі громади отримають можливість звертатися до нього з будь-якими проблемами, в тому числі соціального характеру.
Контакт-центр працюватиме як в електронному форматі, так і в режимі звичайних дзвінків, виконуючи функцію «єдиного вікна». З його допомогою слов'янці матимуть можливість з мінімальними зусиллями, у найкоротші терміни зв'язатися з диспетчером, залишивши заявку для будь-якої служби – РЕМу, тепломережі, водоканалу тощо.
Електронне спілкування вимагатиме створення особистого кабінету. Натомість забезпечить цілодобовий доступ до сервісу. Такі центри чудово зарекомендували себе у Маріуполі, Покровську, Краматорську. У Краматорську, наприклад, існує навіть розсилка SMS-повідомлень абонентам у разі аварійних ситуацій, що трапляються в міському господарстві.