Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує платників єдиного податку, що відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – ПКУ), платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік, на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка непрацездатності (п. 295.5 ст.295 ПКУ).
Таке звільнення від сплати єдиного податку платники можуть отримати за умови подання заяви до органу податкової служби за місцем реєстрації, де вказано обраний період щорічної відпустки. Заява підприємця подається в довільній формі.
Платники єдиного податку першої та другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця – (п.295.1 ст.295 ПКУ). Нарахування авансових внесків для таких платників єдиного податку здійснюється контролюючими органами на підставі поданої ними заяви щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви стосовно періоду щорічної відпустки (п.295.2 ст.295 ПКУ). З метою уникнення порушення терміну щодо сплати авансових платежів рекомендуємо подавати до контролюючих органів заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності з обов'язковим додаванням копії листка непрацездатності - одразу після закінчення лікарняного.
Варто пам’ятати, що платники єдиного податку є ще й платниками єдиного соціального внеску. Чинним законодавством не передбачено пільг щодо його сплати на час відпустки, або хвороби. Отже, єдиний внесок сплачується незалежно від діяльності чи фінансового стану платників податків і без перенесення термінів сплати.
Нагадуємо, що подати заяву платники можуть і без відвідування контролюючого органу ДПС за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (далі: Е-кабінет), скориставшись меню «Листування з ДПС» приватної його частини, де фізичні особи - підприємці мають можливість направити документ до ДПС у форматі pdf . Інформацію щодо отримання та реєстрації заяви в ДПС можна переглянути в закладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Е-кабінету, а відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи».
Нагадаємо, що робота у приватній частині Е-кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Підписатися на Facebook
https://fb.com/TaxUkraine
https://www.facebook.com/tax.donetsk
Підписатися на Telegram-канал
https://t.me/tax_gov_ua
Підписатися на YouTube
https://youtube.com/TaxUkraine
https://youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX».