Слов’янсько-Лиманське управління Головного управління ДПС у Донецькій області інформує, що з 23 травня 2020 року набрав чинності Закон України від 16 січня 2020 року №466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» (далі –Закон №466).
Зокрема нормами Закону №466 внесено зміни до порядку реєстрації, перереєстрації та анулювання реєстрації платників ПДВ, встановленого статтями 183 та 184 розділу V Податкового кодексу України. Так відповідно до Закону №466 єдиним способом подачі реєстраційної заяви платника ПДВ до контролюючого органу (для обов’язкової, добровільної реєстрації та перереєстрації) є спосіб подачі засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Для надання податкової звітності в електронному виді до контролюючих органів ДПС необхідно отримати позитивний статус суб’єкта електронного документообігу, для чого потрібно виконати наступні кроки:
1.) Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП) за вибором платника.
2.) Підключитись до сайту (наприклад, до безкоштовного сервісу «Електронний кабінет» за посиланням) або встановити спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронної звітності.
3.) Укласти договір про визнання електронних документів шляхом надання Заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява) до контролюючого органу ДПС. До Заяви додаються отримані платником кваліфіковані електронні підписи.
Після підтвердження Заяви платник отримує можливість надання електронної звітності, зокрема Реєстраційної заяви платника ПДВ, з використанням кваліфікованого електронного підпису (на підставі укладеного договору).