Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Муніципалітет
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     

 Сторінка платника податків
З 1 січня 2019р. платники податків, що ліквідуються, зобов'язані передавати всі первинні документи в архів [05 лютого 2019  09:00]

Такі зміни передбачені  Законом України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».

Відповідно до п. 44.3 ПКУ платники податків зобов'язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання - з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

З 1 січня 2019 року  зазначений пункт доповнено другим абзацем, який передбачає, що у разі ліквідації платника податків первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансова звітність, інші документи за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 ПКУ), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

Слов’янсько-Лиманське управління


1019Версія для друкуНадіслати
Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально


























пошук
погода
курсИ валют
finance.ua

finance.ua