У січні-серпні 2018 року зафіксовано майже 176,2 тис звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних послуг.
Фахівцями центрів обслуговування платників у серпні поточного року надано 19414 адміністративних послуг, що на 4,9% більше, ніж у серпні 2017 року. Відмовлено в наданні 68 адміністративних послуг, оскільки суб’єктами звернень не були дотримані відповідні умови для отримання адміністративних послуг.
Як і раніше, найбільш популярною у серпні п.р. залишається адміністративна послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі – ДРФО) – видано 10121 таку картку, що становить 52,1% від загальної кількості наданих адмінпослуг.
Також запитуваними адміністративними послугами у звітному місяці були видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 3448 (17,8%), реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 1105 (5,7%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1047 (5,4%), реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 840 (4,3%), реєстрацію платника єдиного податку – 758 (3,9%) та інше.
Головним управлінням ДФС у Донецькій області видано 551 ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (296 і 255 ліцензій відповідно), анульовано 149 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (96 і 53 ліцензій відповідно).