До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-листопаді 2017 року надійшло 478 письмових звернень громадян, що на 10 звернень або 2,1% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
Станом на 01.12.2017 розглянуто 452 письмових звернення, за їх результатами: на 390 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 12 звернень, повернуто авторам 13 звернень, які оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», направлено на розгляд за належністю до інших органів 15 звернень, відмовлено в задоволенні вимог на 3 звернення, а також не підлягало розгляду 19 анонімних звернень.
Зокрема, у листопаді 2017 року надійшло 40 письмових звернень громадян (34 заяви, 6 скарг). Основні питання, які порушено у письмових зверненнях листопада 2017 року, – проведення контрольно-перевірочної роботи (13 звернень), сплата сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (3 звернення), адміністрування місцевих податків (1 звернення).
Протягом січня-листопада п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 62 прийоми громадян (у тому числі 22 виїзних, або 35,5% від їх загальної кількості), що на 16 прийомів менше аналогічного показника минулого року.
У листопаді п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 2 прийоми громадян. На них порушувались питання щодо адміністрування загальнодержавних податків та інформування про ухилення від сплати податків (по одному зверненню).