Найчастіше за все до органів місцевої влади мешканці Слов’янська звертаються з приводу питань комунального господарства. У першому півріччі такі звертання склали 43,5% із їхньої загальної кількості.
На другому місці (22,4%) — питання соціальної політики та соціального захисту населення. Така інформація була оприлюднена відділом по роботі зі зверненнями громадян на засіданні виконкому Слов’янської міської ради 5 серпня.
Звітуючи про роботу відділу у першому півріччі цього року, його начальник Марина Куля повідомила, що за даний період відбулося два засідання комісії виконкому з питань розгляду звернень громадян.
Всього до органів місцевої влади від слов’янців надійшло 2077 звернень. Це на 14,35% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Із врахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами, скаргами та петиціями звернулися 5512 громадян.
Серед усіх звернень 30 були повторними. З органів вищої влади надійшло 1263 звернення.
У місті цілодобово працює інформаційно-диспетчерська служба “1505”. За перше півріччя сюди звернулися 272 слов’янці. Практично всі ці звернення були розглянуті терміново або на протязі трьох днів.
Із загальної кількості звернень 20,5% (426) були вирішені позитивно.
Додамо, що за перші 6 місяців року на офіційному сайті Слов’янської міської ради громадянами були створені 44 петиції. Шість із них набрали необхідну кількість голосів. 16 — не набрали та були розглянуті, як звичайні звернення. У відношенні інших ще триває термін збору підписів.
- Усі звернення, що надійшли до міської ради від громадян, розглянуті своєчасно у межах чинного законодавства. Порушень виявлено не було, - підвела підсумок Марина Куля.