Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Сторінка платника податків

Майже 70 слов'янців скористались конституційним правом на звернення [23 грудня 2014  15:42]

Україна як правова держава гарантує громадянину право на звернення – це закріплено статтею 40 Конституції. З метою реалізації законних прав та інтересів громадян на звернення, посадові особи Слов’янської ОДПІ ГУ Міндоходів Донецької області систематично здійснюють ряд певних заходів щодо підвищення рівня якості цієї роботи, в основі якої лежить уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Протягом 2014 року до Слов’янської ОДПІ надійшло 23 письмових звернення, що на 6 звернень більше ніж за відповідний період минулого 2013 року. Також, в тому числі отримано 2 колективних звернення, по яким звернулось 44 громадянина, всього за звітний період звернулось 65 громадян. Всі звернення мали форму заяви.

Звернення стосувались надання податкової консультації з актуальних питань: 1 звернення щодо податку з доходів фізичних осіб, 1 звернення – консультація щодо реєстрації та обліку платників податків, 21 звернення – стосовно поведення перевірки. Крім того, 13 звернень було надіслано іншому адресату відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» за належністю.

Серед адресатів 46 робітників, 1 – фізична особа, яка проводить незалежну професійну діяльність, соціальний стан 18 адресатів не визначено. Всі звернення розглянуто без порушення встановлених законодавством термінів розгляду.

У 2014 року скарги громадян на адресу Слов’янської ОДПІ не надходили.

Крім того, за цей же період посадовими особами Слов’янської ОДПІ здійснено 38 особистих прийомів (8– начальником інспекції, 18– заступниками начальника інспекції), у ході яких звернулось 38 громадян. З них: 38 – заяви. Кількість виїзних прийомів – 12. Згідно затвердженого графіку їх було проведено на підприємстві та за місцем проживання громадян.

Найбільш актуальними були питання щодо дії норм Податкового кодексу, а саме: щодо податку на землю – 8 (22%), податку на доходи фізичних осіб – 7 (19%), щодо податкових соціальних пільг – 1 (3%), реєстрації та обліку платників податків – 4 (10%), надання податкової звітності – 2 (5 %), оподаткування доходів підприємницької діяльності – 2 (5%), стосовно проведення перевірки – 2 (6%), єдиний податок СПД – 4 (10%). Також громадяни зверталися з кадрових питань щодо працевлаштування в органах ДФС (4 звернення або 10%) та консультації по ЄСВ (4 звернення, або 10%).

Найчастіше до посадових осіб Слов’янської ОДПІ зверталися громадяни за соціальним станом: селяни – 4 (11%), СПД – фізичні особи - підприємці – 12 (32%), робітники - 2 (5%), 2 (5%) держслужбовці, 5 пенсіонерів (13 %), 4(10%) безробітних. Соціальний стан 9 запитувачів не визначено (24 %).

Створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” перебувають на постійному контролі.

Слов’янська ОДПІ нагадує, що відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996 №393/96 «Про звернення громадян» громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

  • особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
  • знайомитися з матеріалами перевірки;
  • подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
  • бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
  • користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
  • одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
  • висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;
  • вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

Інформаційно – комунікаційний відділ 
Слов'янської ОДПІ


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua