Нагадуємо, що з 1 січня 2014 року набрали чинності закони, якими внесено зміни до порядку реєстрації осіб як платників податків, у тому числі, скасовано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та надано право отримати витяг з реєстру платників ПДВ в органах доходів і зборів.
За запитом платника податку контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру.
Запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою на це особою або надсилається поштою до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника податків. Форма такого запиту затверджена наказом Міндоходів України від 16.01.2014 р. № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість».
У запиті зазначаються критерії пошуку відомостей у реєстрі платників ПДВ (індивідуальний податковий номер платника ПДВ або податковий номер платника податків), а також спосіб отримання витягу з реєстру (поштою або безпосередньо в органі доходів і зборів).
Витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2 – ВР формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з реєстру, які є актуальними на дату формування витягу.
У витязі зазначають:
-
найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника;
-
індивідуальний податковий номер платника ПДВ;
-
дату податкової реєстрації;
-
строк дії реєстрації платника ПДВ;
-
дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування;
-
перелік видів діяльності сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства;
-
дату внесення запису про види діяльності.
Варто зазначити, що витяг діє до внесення змін платником до Реєстру платників ПДВ.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Слов’янської ОДПІ