Після того, як платник надіслав звітність електронною поштою (засобами телекомунікаційного зв’язку) до органу Міністерства доходів і зборів України (далі – Міндоходів), він отримує першу та другу квитанції.
Перша квитанція підтверджує передачу податкових документів в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається органами Міндоходів на електронну адресу платника, з якої було отримано податкову звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ вважається неодержаним.
Друга квитанція підтверджує прийняття податкових документів платника до бази даних Міндоходів. У квитанції мають міститися:
-
реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі,
-
відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа,
-
результати перевірки електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП),
-
інформація про платника податків,
-
дата та час приймання,
-
реєстраційний номер,
-
податковий період, за який подається податкова звітність,
-
дані про відправника квитанції.
На цю квитанцію накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.
Обидві квитанції складаються у двох примірниках. Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.
Нагадаємо, якщо податковий документ в електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. У разі, якщо звітність надійшла до органу Міндоходів після 16 години, то друга квитанція надсилається платнику протягом перших двох годин наступного робочого дня.
Інформаційно – комунікаційний відділ Слов'янської ОДПІ