Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Сторінка платника податків

Не забывайте получать бесплатные ключи электронной цифровой подписи! [19 березня 2013  08:30]

Слов’янська ОДПІ нагадує, що для забезпечення платників податків безкоштовними ключами електронного цифрового підпису Державною податковою службою України створено Центр сертифікації ключів. 28 травня 2012 року Центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби України пройшов процедуру акредитації та отримав статус Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК ІДД ДПС). Зазначений статус підтверджено свідоцтвом про акредитацію від 28.05.12 Серія А № 06. 

Офіційний сайт Акредитованого Центру сертифікації ключів http://www.cskidd.gov.ua  

В Донецькій області створено сектори реєстрації користувачів при Центрі сертифікації ключів ДПС України, які розташовані:
у приміщені Центра обслуговування платників податків при ДПІ у Калінінському районі м.Донецька Донецької області ДПС за адресою: 83017, м.Донецьк, бульвар Шевченко, буд.26 «б», 1 поверх, вікна реєстрації користувачів ЕЦП № № 9-11, телефон (062) 340-83-32.
ДПІ у м. Краматорськ (місце знаходження – кім.№ 3, ЦОПП ДПІ у м.Краматорську, адреса: 84313, Донецька обл., м.Краматорськ, вул.Машинобудівників, буд.22, телефони: міський – (06264)-7-43-87, ІР – 062-2152)
Горлівської ОДПІ (місце знаходження – кім. №13, ЦОПП Центрально-Міського відділення Горлівської ОДПІ, адреса: 84626, Донецька обл., м.Горлівка, вул.Черного-Діденко, буд.14, телефони: міський – ( 0624)-55-36-77, ІР – 062-2032).
ЦОПП Красноармійської ОДПІ, адреса: 85300, Донецька область, м. Красноармійськ, вул. Горького, буд. 1, кім. №9, телефони: міський – (06239) 2-90-03, ІР – (062) 23-75.
ЦОПП Іллічівського відділення Маріупольської ОДПІ, адреса: м. Маріуполь пр.Металургів буд.193, 2-й поверх телефони: міський – (0629) 38-45-39, ІР – (062) 28-35 .
ЦОПП ДПІ у Кіровському р-ні м.Донецька, адреса: м. Донецьк – 120, вул. Петровського, 126і, телефон: міський – (062) 305-90-56.
Макіївській ОДПІ, адреса: 86132, Донецька обл., м.Макіївка, бул.Горбачова, б.10, кім. 117, телефони: міський – (0623)22-17-60, ІР – (062)21-88 . 

Режим роботи регіонального сектору з реєстрації користувачів:

понеділок - четвер з 9:00 до 16:30 - перерва – з 13:00 до 13:45

п’ятниця - з 9:00 до 16:00 - перерва – з 13:00 до 13:45

субота, неділя – вихідні дні.

Напередодні святкових і нерабочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину. 

Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно: 

Для заявника – юридичної особи: 

заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.
документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;
копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера. 

Для заявника – фізичної особи (фізичної особи – підприємця): 

заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
паспорт та копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;
копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи (підписом фізичної особи – підприємця та його печаткою, у разі її наявності), а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається. 

Увага! До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати. 

Для реєстрації ключів електронно-цифрового підпису платникам податків потрібно звернутись до сектору реєстрації користувачів з зазначеним вище комплектом документів та власними носіями (змінний флеш-носій або CD/DVD-диск для запису) для отримання особистих ключів з розрахунку один носій на кожний особистий ключ. 

Увага!
- АЦСК ІДД ДПС не надає носії для запису ключової інформації.
- Посилені Сертифікати відкритого ключа АЦСК ІДД ДПС не роздруковуються, а надаються в електронному вигляді.
- Якщо генерація ключів здійснюється довіреною особою, а не власно підписувачем, то по закінченню процедури реєстрації носій ключової інформації та парольна фраза вкладаються в непрозорий конверт власника, якій запечатується, скріплюється печаткою та підписами довіреної особи та адміністратора реєстрації. 

СТРОК ДІЇ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА ЕЦП СТАНОВИТЬ 1 РІК З МОМЕНТУ ЙОГО ФОРМУВАННЯ.
Форми документів
Форма довіреності
Реєстраційна картка для отримання посилених сертифiкатiв вiдкритих ключiв ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ/ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ - ПІДПРИЄМЦЕМ
Заява-приєднання до договору “Про надання послуг електронного цифрового підпису” (для ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ)
Заява на реєстрацiю для отримання посилених сертифiкатiв вiдкритих ключiв ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ
Заява на скасування посиленого сертифiката ключа
Заява на блокування посиленого сертифiката ключа
Заява на поновлення посиленого сертифiката ключа
Зразки заповнення документів
Зразок реєстраційної картки для отримання посилених сертифiкатiв вiдкритих ключiв ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ/ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ - ПІДПРИЄМЦЕМ
Зразок заяви–приєднанння до договору “Про надання послуг електронного цифрового підпису” для юридичної особи
Зразок заяви на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua