Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Сторінка платника податків

Як повідомити податківців про тимчасову заміну директора, головбуха [14 серпня 2017  13:40]

Слов’янська ОДПІ повідомляє, що електронний сервіс «Управління електронних цифрових підписів» створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також на тимчасове виконання обов'язків директора чи бухгалтера шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді за кодом форми J(F)1391102 (далі – Повідомлення). 

До того ж у Повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифіката) або бухгалтера. 

У Повідомленні необхідно заповнювати всі поля документа, а саме: 

• дату й номер;
• найменування органу ДФС, до якого подається Повідомлення;
• найменування або прізвище, ім'я, по батькові платника податків;
• код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта. 

У табличну частину Повідомлення необхідно внести дані про відповідальних осіб, яким надано право підпису податкових документів, а також у разі необхідності – дані про отриману печатку підприємства. До Повідомлення додаються нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, і таке Повідомлення спочатку підписується електронними цифровими підписами (далі – ЕЦП) відповідальних осіб, указаних у табличній частині Повідомлення. 

Сформоване Повідомлення обов'язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

Слов’янська ОДПІ


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua