Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Об’яви

Звіт про результатами електронних консультацій з громадськістю  [27 березня 2020  15:17]

1. Найменування органу місцевого самоврядування, який проводив обговорення 

Виконавчий комітет Слов’янської міської ради

2. Зміст питання, що виносилося на обговорення: 

Про затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську.

3. Інформація про осіб, що взяли участь в обговорені 

На момент закінчення електронних консультацій на веб-платформі електронної демократії «Консультації з громадськістю» за посиланням: https://consult.e-dem.tools/npas/128, станом на 14.03.2020 року включно з проектом ознайомились 95 осіб, отримані коментарії Гуляєва Петра Васильовича, Заїкіна Володимира Петровича та один голос на підтримку проекту. 

Пропозицій та зауважень до проекту рішення виконкому Слов’янської міської ради «Про затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську» у письмовому та електронному вигляді до Слов’янської міської ради не надходили.

4. Інформація про пропозиції, що надійшли

В ході проведення електронних консультацій на веб-платформі електронної демократії «Консультації з громадськістю» за посиланням: https://consult.e-dem.tools/npas/128 отримані наступні коментарії: 

- Гуляєв Петро Васильович – «Перед тим як об'явити тендер потрібно переглянути карти маршрутів і розклад. Я пропоную: 1. Змінити один з маршрутів №5 чи №6 таким чином, щоб коли автобус повертався з вокзалу він проїзджав район Машмету. 2. Змінити маршрут №29 так, щоб він їздив по колу Хімік-Семенівка-ЖД Станція Курорт-Зупинка Курорт-Центр міста-Хімік 3. Змінити розклад так щоб з кожного куточка міста перший автобус встигав на електропотяг Лиман-Харків що проїзжає ЖД Станцію Курорт о 6.12 та ЖД станцію Слов'янськ о 6.20 ранку. Щоб встигати на потяг з Хіміка перший автобус за маршрутом №6 повинен виїзджати приблизно о 5.30 ранку. 4. Зворотній потяг з Харківа приїздить близько 10-ї вечора знову ж таки приїхавши ним люди мають чимось добиратись по домівках 5. Щоб люди не давилися у маршрутках у час пік потрібно визначитися що за автобуси мають курсувати містом: якщо маленькі газелі, де всі мають сидіти - вони мають їздити частіше, якщо великі Богдани то рідше. 6. Зважаючи на обраний вид автобусів відкорегувати розклад, а в умовах тендеру визначити пассажироємкість автобусу на маршруті. Просто перелічити всі класи і категорії як це видно зараз - неприпустимо, бо ніхто не буде слидкувати щоб автобусі де всі мають сидіти ніхто не їхав стоячи і т.д.» (текст оригіналу);

2. Заїкін Володимир Петрович – «1. Тролейбусні маршрути №2 і особливо №7 не виставляти на конкурс, на цих маршрутах забезпечити достатню кількість тролейбусів і продовжити час їх роботи. Непогано було б також передбачити залучення автобусів на ці маршрути на випадок технічних збоїв в роботі тролейбусів і по тролейбусному же розкладу. 2. Замінити автобуси класів А, В, II, III на автобуси не нижче середнього класу, забезпечити перехід автопарку на повністю пристосований для перевезення інвалідів: зобов'язати і надалі підприємства закуповувати автобуси з низьким або зниженим рівнем підлоги з платформою-рампою (пандусом) апарелю в базі автобуса для можливості заїзду та виїзду пасажирів на інвалідних візках. 3. Розробити хоча б один маршрут "Н1" - нічний (наприклад, Центр - Артема - Вокзал - Словкурорт - Хімік - Центр) з інтервалом 60 хвилин і можливо навіть з підвищеним тарифом (текст оригіналу, мова оригіналу - російська).

5. Інформація про врахування пропозицій та зауважень громадськості з обов’язковим обґрунтуванням прийнятого рішення та причин неврахування пропозицій та зауважень 

Стосовно коментаріїв Гуляєва Петра Васильовича – 

Проектом рішення виконкому Слов’янської міської ради «Про затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську» не передбачено затвердження схем та розкладів руху автобусів за міськими автобусними маршрутами загального користування. 

Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 затверджено Порядок розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту. Паспорт автобусного маршруту регулярних перевезень передбачає схему та характеристику маршруту, розклад руху автобусів та ін. Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176, передбачений порядок внесення змін постійного характеру до маршрутів (подовження, скорочення, зміна шляху проходження між зупинками) введення або вилучення зупинок та/або зміна графіка руху. 

Згідно діючого законодавства рішення щодо коригувальних дій на автобусних маршрутах загального користування приймаються організатором пасажирських перевезень на підставі обстеження пасажиропотоків. 

У разі необхідності коригування схем маршрутів та розкладів руху автобусів відбудеться при укладанні договорів на перевезення пасажирів та затвердженні паспортів автобусних маршрутів регулярних перевезень після вивчення доцільності запропонованих пропозицій. 

Проект Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську розроблений відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» та постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування». Класи автобусів на маршрутах, зазначених в Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську відповідають існуючому пасажиропотоку та Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 № 285. 

Проект рішення виконкому Слов’янської міської ради «Про затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську» погоджений Донецьким обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України, як такий, що не суперечить законодавству про захист економічної конкуренції.

Додатково повідомляємо, що згідно листа структурного підрозділу «Служба приміських пасажирських перевезень» регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Українська залізниця» середня кількість пасажирів, які прибувають та від’їжджають по станції Слов’янський Курорт, складає у зимовий період 30 чоловік за добу, у літній – 60 чоловік за добу. Пасажири, які від’їжджають зі станції Слов’янськ, приміським електропоїздом сполученням Лиман – Харків-Пасажирський, складає в середньому 30 чоловік. Кількість пасажирів, які прибувають електропоїздом сполученням Харків-Пасажирський – Лиман, в середньому складає 20 чоловік. Таким чином – пасажиропотік не значний і не потребує коригування існуючого розкладу руху автобусів. Згідно діючого законодавства, у разі необхідності, пасажири мають можливість скористатися послугами таксі.

Стосовно коментаріїв Заїкіна Володимира Петровича – 

Згідно до Закону України «Про міський електричний транспорт» відносини замовників з перевізниками регулюються згідно із законодавством, а також договором про організацію надання транспортних послуг. 

Заміна тролейбусів на автобуси для роботи на тролейбусних маршрутах чинним законодавством не передбачена. 

Робота автобусних та тролейних маршрутів регламентується різними законодавчими актами. 

Згідно Закону України «Про автомобільний транспорт» визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. 

Згідно інформації комунального підприємства «Слов’янське тролейбусне управління» діючий розклад руху тролейбусів на маршрутах №2 та №7 розроблений на даних обстеження пасажиропотоків. Продовження руху тролейбусів у вечірні години потребує прийняття на роботу водіїв тролейбусів (яких не вистачає в зв’язку з їх відсутністю на ринку праці), кондукторів, касира, диспетчера та медичного працівника, що тягне за собою додаткове фінансове навантаження на підприємство. Враховуючи вищезазначене та стан технічної бази підприємства, на теперішній час неможливо змінити затверджені графіки руху міського електротранспорту. 

Порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 № 285, визначена чітка класифікація автобусів за конструкцією, термін «середній клас автобусу» чинним законодавством не передбачений. 

Проектом Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську зазначено, що автомобільний перевізник зобов’язаний забезпечувати роботу на об’єкті конкурсу транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в кількості до 50 відсотків загальної кількості автобусів (кількість таких транспортних засобів зазначено в об’єктах Конкурсу згідно з додатком). Транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, повинні бути пристосовані для користування інвалідами з вадами зору, слуху та з ураженнями опорно-рухового апарату, а також передбачати можливість встановлення зовнішніх звукових інформаторів номера і кінцевих зупинок маршруту, текстових та звукових систем у салоні для оголошення зупинок. 

Організація роботи міського маршруту загального користування у нічний час економічно недоцільна.

6. Інформація про рішення, прийняте за результатами обговорення

За результатами електронних консультацій з громадськістю щодо проекту рішення виконкому Слов’янської міської ради «Про затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську» отримані коментарі Гуляєва Петра Васильовича та Заїкіна Володимира Петровича. За результатами розгляду коментаріїв та у зв’язку з тим, що вони не стосуються безпосереднього внесення змін до Умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування в місті Слов’янську та враховуючи лист Донецького обласного територіального відділенням Антимонопольного комітету України, яким погоджено даний проект рішення оскільки він не суперечить законодавству про захист економічної конкуренції, прийнято рішення винести на розгляд виконавчого комітету Слов’янської міської ради даний проект рішення виконкому без змін та доповнень.


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua