Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради
Версія для друку
|
||
новини | ||
Як звернутися до ДТЕК Донецькі електромережі [23 грудня 2021 13:12] ДТЕК Донецькі електромережі покращує дистанційні сервіси для клієнтів. Так, у 2021 розпочав роботу чат-бот у Viber та Telegram. За допомогою нового каналу зв'язку клієнти можуть передати показники лічильника, повідомити про аварійні ситуації, отримати відповіді на запитання. Також компанія запровадила нові онлайн-сервіси:
Традиційно 24/7 клієнти можуть отримати сервіси компанії через сайт ДТЕК Донецькі електромережі, сторінку у Facebook та кол-центр за телефонами (093/096/099) 450 0473; (0629) 450 473.
Звертаємо увагу, що У 2021 році ДТЕК Донецькі електромережі модернізував 8 трансформаторних підстанцій (ТП) та реконструював повітряну лінію 6 кВ у Слов'янську, на вул. Святогірській. Фахівці компанії провели ремонти та обслуговування електрооб'єктів, виконали розчищення зелених насаджень понад 6 км трас під лініями електропередач. |
||
© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua |