Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Сторінка платника податків

Якщо під час підписання документа виникла помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» [06 червня 2017  08:59]

Слов’янська ОДПІ повідомляє, що у разі якщо під час підписання документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», платник насамперед має перевірити, який ключ ЕЦП використовується першим. 

Варто пам'ятати, що правильна послідовність підписів для податкової звітності така: бухгалтер – директор – електронна печатка. Далі необхідно перевірити правильність введення пароля, а саме – регістр введення пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи). Потім слід звернути увагу, чи відповідає набраний пароль ключу, який використовується. Наприклад: пароль до ключа бухгалтера використовується лише з ключем бухгалтера. Окрім того, помилка може виникати, якщо змінювалось ім'я файлу особистого ключа. 

У разі якщо жодна із зазначених вище рекомендацій не допомагає вирішити проблему, треба звернутися до представництва АЦСК ІДД, у якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ й отримати відповідні йому посилені сертифікати.


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua