Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області, тим більше, що станом на 01 серпня 2018 року у регіоні здійснюють такі розрахунки 8369 господарських одиниць.
З початку року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено 109 фактичних перевірок. Як результат - до бюджету надійшло 1216,5 тис. гривень.
Найбільша кількість правопорушень у сфері готівкового обігу встановлена у сфері торгівлі підакцизними товарами. Нагадуємо, що саме 5% від реалізації цієї групи товарів потрапляє до місцевих бюджетів у вигляді акцизного податку. Таким чином, порушуючи законодавство, несумлінні підприємці дбають про власний гаманець і забувають про свій обов’язок перед громадою сплачувати податки.
Шановні покупці! Тільки в тісній співпраці ми зможемо наповнити місцевий бюджет та припинимо збільшувати незаконні прибутки окремих підприємців. Будьте свідомими - вимагайте чек!
Крім того, ГУ ДФС у Донецькій області нагадує про реалізацію ДФС України експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій з використанням смартфонів та планшетів в якості новітніх касових апаратів. Готівкові розрахунки – стають простіше!
З більш детальною інформацією щодо створення системи e-Receipt можливо ознайомитись на офіційному сайті ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/339223.html.