З початку 2017 року зафіксовано понад 1,7 млн звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг, у тому числі в листопаді поточного року – майже 141 тис. звернень.
У листопаді 2017 року органами фіскальної служби області надано майже 19 тис. адміністративних послуг, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 14,5%.
Найбільш популярна адміністративна послуга – видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. За останній місяць осені громадяни отримали 9135 таких карток, питома вага від загальної кількості отриманих у звітному місяці адмінпослуг – 48%.
Також запитуваними з боку суб`єктів господарювання у листопаді були такі адміністративні послуги:
видача відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків – 3623 (19%);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1333 (7%);
надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1034 (5,5%);
реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 706 (4%);
реєстрації платника єдиного податку – 665 (3,5%) та інші.
Безпосередньо Головним управлінням ДФС у Донецькій області у листопаді 2017 року видано 587 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами (з них 314 і 273 ліцензій відповідно), анульовано 196 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами за заявами суб’єктів господарювання (з них 132 і 64 ліцензії відповідно).
З більш детальною інформацією щодо контактів та адрес Центрів обслуговування платників можна ознайомитись на офіційному субсайті ГУ ДФС у Донецькій області за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.
ГУ ДФС у Донецькій області