Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Документи

Розпорядження міського голови від 22.10.2018 № 265-р
Оприлюднено 22.10.2018

СЛОВ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
МІСЬКОГО ГОЛОВИ


від 22.10.2018 р. № 265-р
м. Слов’янськ

Про проведення інвентаризації 


Відповідно до статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-XIV, Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, Порядку подання фінансової звітності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419, керуючись ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Створити комісію з проведення інвентаризації в наступному складі:  Воропаєв Віктор Миколайович – голова комісії, заступник міського голови;

члени комісії: 

Гетьман Алла Костянтинівна - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності; 

Давидова Інна Іванівна – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер; 

Кашкарова Любов Геннадііївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності; 

Попов Олександр Олексійович – спеціаліст 1 категорії відділу інформаційного забезпечення.

2. Комісії провести інвентаризацію комп’ютерного обладнання, програмно-апаратних комплексів системи відеоспостереження та виборчих скриньок, переданих Центральною виборчою комісією на відповідальне зберігання Слов’янській міській раді станом на 01.11.2018 року. Строк проведення інвентаризації - з 01.11.2018 р. по 23.11.2018 р.

3. Комісії провести повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 01.11.2018 року. Строк проведення інвентаризації - з 01.11.2018 р. по 23.11.2018 р.

4. Комісії дані інвентаризації з кожного виду цінностей записати окремо по матеріально - відповідальним особам в інвентаризаційні описи, передати у відділ бухгалтерського обліку та звітності для відображення в бухгалтерському обліку та підготовки порівнювальних відомостей. Результати інвентаризацій відобразити в Протоколах комісії з проведення інвентаризацій.

5. Комісії у п'ятиденний термін після закінчення інвентаризацій передати матеріали на затвердження міському голові.


Міський голова                                                                                       В.М. Лях


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua