Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Пошук роботи за оголошеннями у ЗМІ

Пошук нової роботи напевно не числиться у списку самих захоплюючих занять, які плануються. Взагалі пошук роботи не відноситься до тих видів діяльності, про які більшість людей могла б сказати: „Я готувався до цього заздалегідь і вважаю себе великим докою у цій сфері”. Ніхто не застрахований від того, що в один не досить прекрасний момент стане безробітним – причому не за своїм бажанням. А ставши безробітним, людина може місяцями шукати роботу, особливо в наш непростий час. І чим більшу наполегливість і послідовність вона при цьому проявить, тим краще виявиться кінцевий результат. 

Дуже часто більшість людей, що шукають роботу, звертається «за допомогою» до засобів масової інформації. Що ж потрібно зробити для того, щоб пошук роботи за допомогою ЗМІ був найефективнішим? Перш за все:
  • читайте торгові і ділові журнали;
  • коли дивитесься телевізор, звертайте увагу на рядок телетексту, там можуть бути відомості про вакансії;
  • проглядайте всі газети, які можуть містити інформацію про відкриті вакансії. Особливу увагу надайте інформації про нові підприємства, підприємства, які можуть розширятися і відкривати свої філіали у Вашому місті, районі.

Пам'ятайте про те, що мало знайти і прочитати оголошення, потрібно ще уміти їх грамотно аналізувати. А для цього:

Дайте собі відповіді на наступні питання:

1. У якому виданні розміщене оголошення? Це дає уявлення про витрати, про те наскільки широко проводиться пошук. 

2. Оформлення оголошення. Його величина, місце, вибраний шрифт, наявність логотипу і т.п. З цієї інформації можна одержати уявлення про фінансову можливість фірми і престижність пропонованої роботи. Чим солідніше видання і оголошення, тим більше шанси, що це солідна фірма і серйозна робота. 

3. Чи надане оголошення самою фірмою чи агентством з підбору персоналу? Послуги солідних агентств обходяться звичайно в 20-30% пропонованої на даній посаді річної зарплати і є певним свідоцтвом і фінансового стану фірми, і значенням, яке надається заповненню даної вакансії. 

4. Чи вказана сфера діяльності фірми? Що фірма вважає потрібним повідомити про себе? 

5. Якщо назва фірми вказана з повною визначеністю – це хороша ознака. Виключенням є оголошення агентств з підбору персоналу, коли з огляду на ряд обставин ім'я навіть дуже серйозного працедавця не вказується. 

6. Чи вказується точне найменування посади? Чи розкриті задачі і функції? 

7. Які вимоги до кваліфікації і професійного досвіду? Іноді вони перераховуються прямо, а іноді їх можна вивести з інформації, що побічно надається в оголошенні про фірму. 

8. Чи передбачається спеціальне навчання нового працівника? 

9. Чи пред'явлені які-небудь вимоги до особистих якостей? 

10. Чи вказана зарплата? Повна відсутність згадки про зарплату може означати, що вона відносно невелика. Хоча бувають і виключення. Чи є згадка про якісь додаткові пільги і виплати, соціальний пакет, тощо? 

11. Чи можна зрозуміти, що існує перспектива просування по службі? 

12. Як і до кого рекомендовано звертатися? Якщо вказане конкретне ім'я з телефоном і адресою, то це значить, що вказана особа володіє як часом для бесіди по телефону, так і можливістю прийняти кандидата в своєму офісі. 

13. Чи не створилося враження, що посаду занадто розхвалюють? 

Пам'ятайте те, що, як правило, вам не вдасться знайти в оголошенні відповіді на всі ці або подібні їм питання, але чим уважніше ви проаналізуєте оголошення, тим вдаліше ви зможете спланувати свої дії щодо отримання запрошення на співбесіду.


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua