Експерти вважають, що формула успіху незмінна і мистецтву будувати кар'єру навчитися нескладно. Достатньо засвоїти деякі правила. Вони прості і вимагають лише послідовного використовування.
-
Не чекайте, коли вас хто-небудь «відкриє», розкривайтеся самостійно, повторюйте про себе: я хочу, я можу, я зроблю. Успіх приходить до того, хто його добивається.
-
Вчіться. Постарайтеся зрозуміти, що ті, хто добився успіху, роблять, можливо, не так, як ви. Вся справа в самовіддачі, умінні вчитися на власних помилках.
-
Добивайтеся своєї мети. Сформулюйте конкретну ідею, а не перебувайте в туманних мріях. Запишіть свою мету. Виникає затримка – встановіть, чим вона викликана. Візьміть новий розгін, але ніколи не випускайте мету з поля зору.
-
Визначте пріоритети в особистому житті. Можна виступати в різних ролях: ученого-теоретика, професійного спортсмена, експерта-колекціонера, але не у всіх одночасно. Подумайте, що для вас найважливіше. Хто розкидається, наперед приречений на невдачу.
-
Визначте пріоритети в роботі. Вибирайте начальника, який уміє бути ефективним. Якщо йому це вдається, прикладайте зусилля для досягнення тієї ж мети, що і він. Якщо ні, прагніть діяти ефективніше, щоб його змінити.
-
Постарайтеся усвідомити свої кращі риси і культивуйте їх. Подумайте, як привернути увагу шефа, він може не знати про ваші достоїнства. Чесно визнайте свої слабкості і прикладайте зусилля, щоб їх позбавитися. Хто одурює себе, ніколи не доб'ється успіху.
-
Стежте за часом. Усвідомте, який час дня для вас найбільш продуктивний. Не витрачайте цей дорогоцінний час на телефонні розмови і різні дурниці. Рутинні справи можна виконати, коли розслабляєшся. Поспостерігайте, де ви втрачаєте час. Пошуки паперів, ключів? Залишайте час для роздумів і відпочинку.
-
Усмиряйте стрес. Постарайтеся зрозуміти його причину. Він виникає від роботи, відносин з колегами, неуваги начальника. Відкиньте сумніви, не бійтеся вступати в суперечки. Краще сказати: «Не вийшло! Спробуй ще раз!».
-
Будьте рішучі. Спочатку визначте, в чому проблема і як за неї взятися. Потім перевірте, які засоби ви маєте в своєму розпорядженні, чи досить їх. Проконсультуйтеся зі всіма, хто бере участь в рішенні цієї проблеми. Враховуйте всі «за і проти». І тоді схвалюйте рішення. Проконтролюйте результат.
-
Нічого не відкладайте. Краще схвалити неправильне рішення, ніж мучитись від незнання чи сумнівів. Те, до чого лежить душа, робіть негайно.
-
Прислухайтеся до інших. Будьте уважні до чужої думки, колекціонуйте суперечливі вислови. Вислухайте співбесідника, перш, ніж почнете говорити. Нікого не перебивайте. Особливо уважно стежте за начальником, щоб визначити, коли і яку він хотів би одержати інформацію. Можливо, він не любить поганих вістей у п'ятницю.
-
Будьте скромними. Гординя і страх, які перешкоджають визнанню власної помилки, не наближають до успіху. Прислухайтеся до порад і критики, це – шлях до успіху.
|