Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Муніципалітет
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Новини
Пенсійним фондом України запроваджено новий сервіс «Електрона трудова книжка» [22 жовтня 2020  08:59]

Слов’янське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області звертає увагу громадян, що для того щоб у будь-який час, не виходячи із дому, в зручний і доступний спосіб, оперативно отримувати потрібні пенсійні послуги - використовуйте онлайн-сервіси Пенсійного фонду України. 

Кабінет Міністрів України Постановою від 27.11.2019р. №1084 визначив порядок обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі. 

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України запроваджено новий сервіс «Електрона трудова книжка», який дає змогу громадянам переглядати відомості про трудову діяльність. У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця та міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998-2000 років по теперішний час. 

Для того щоб інформацію про трудову діяльність до 2000 року було внесено в електронний варіант трудової книжки застрахованим особам або роботодавцям необхідно подати дану інформацію до вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді сканованих копій паперових документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом. 

Увійшовши в Особистий кабінет вебпорталу електронних послуг ПФУ, в меню ліворуч «Комунікації з ПФУ» потрібно натиснути пункт «Надання сканкопій трудової книжки», заповнити анкету та додати до неї скановані документи. 

Сканкопії мають відповідати таким технічним вимогам:
• скан-копія повинна бути кольорова;
• необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
• скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні —300 dpi);
• формат зображення має бути jpg. або pdf.;
• розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб. 

Результат опрацювання Вашого звернення можна отримати в режимі перегляду Ваших звернень. Після оцифровування всієї трудової книжки у застрахованої особи з’явиться можливість автоматичного призначення пенсії, без особистого звернення до установи Фонду.

Онлайн-сервіс «Електронна трудова книжка» дає змогу громадянам дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі. 

Зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду можна за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/

1159Версія для друкуНадіслати
Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально


























пошук
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua