Так, у рамках програми покращення функціонування Центру обслуговування платників Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, Слов’янською райдержадміністрацією виділені кошти на розширення та переобладнання ЦОП з метою створення комфортних умов отримання послуг платниками податків та громадянами. Одним із напрямків реалізації цієї програми є розвиток партнерських відносини з бізнесом шляхом вдосконалення клієнтоорінтованої системи обслуговування, в тому числі поліпшення якості надання послуг та приймання податкової звітності в електронному вигляді.
Оновлення Центру обслуговування платників Слов’янської ОДПІ сприятиме вивільненню часу, який витрачається на обробку та формування необхідної інформації, що в свою чергу дасть можливість: забезпечити уникнення черг, підвищити швидкість та якість надання послуг платникам податків та громадянам, володіти більше інформацією стосовно діяльності платників податків. Це в свою чергу забезпечить додаткові надходження до місцевого бюджету, буде сприяти розвитку підприємництва нашого регіону та підйому місцевої економіки.
За 8 місяців 2017 року до ЦОП Слов’янської ОДПІ надійшло 127832 звернення, з них 10259 - адміністративні послуги.
Найбільш запитуваними є:
-
послуги з видачі реєстраційного номера облікової картки платника - 5695 послуг, також звертаються з метою отримати відмітку в паспорті громадянина України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта - 101 послуг;
-
реєстрація книг обліку розрахункових операцій - 842 послуг;
-
реєстрація книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку - 775 послуги;
-
реєстрація платників єдиного податку – 518 послуг;
-
надання витягів з реєстру єдиного податку – 1347 послуг;
-
прийом кореспонденції – 13064 послуг;
-
прийом звітності – 84135 послуг.
Початок переобладнання Центру обслуговування платників Слов’янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області планується на жовтень поточного року, у зв’язку з чим, просимо вибачення відвідувачів за тимчасові незручності.